در مرکز های خرید انواع عسل، عنوان بهترین نوع عسل کنار، به ناب ترین نوع این محصول که دارای کیفیت مطلوبی نیز باشند تعلق می گیرد.
همانطور که می دانیم عمر زنبور های کارگر بسیار کم بوده و هر زنبور کارگر تقریبا چهار هفته عمر می کند؛ اما همین عمر کم برای تولید ناب ترین نوع عسل کفایت کرده و زنبور کارگر به اذن خدا در تمام طول عمر خود به ساختن عسل مشغول است تا این ماده غذایی بهشتی را به رایگان در اختیار انسان ها قرار دهد.
این عسل تهیه شده توسط زنبورعسل، در مرکز هایی که به ارائه این محصول مشغول هستند به فروش می رسد. در این میان عسل کنار با عطر و طعم خاصی که دارد، توانسته است جایگاه ویژه ای در میان خریداران این محصول برای خود باز کند.
ناب ترین عسل کنار نیز بهترین نوع آن است و با در نظر گرفتن محبوبیتی که عسل کنار ناب در بین مصرف کنندگان دارد، مرکز هایی که در حال ارائه انواع عسل هستند، عسل کنار ناب را به عنوان محصول سرسبد خود به خریداران عرضه می کنند.
مجموعه ایران هانی با ارائه هرنوع خدمات فروش به خریداران انواع عسل، از تمام این افراد دعوت به عمل می آورد با تماس با نمایندگان فروش این مجموعه اقدام به انجام خرید خود نمایند.