آیا می دانید که عسل طبیعی لرستان، به عنوان مرغوبتربن عسل تولیدی در کشور شناخته شده و امروزه از مراکز فروش معتبر اینترنتی نیز با قیمت مناسبی قابل تهیه می باشد؟
شاید اگر بخواهیم معدود تولیدکنندگان معتبر انواع عسل کاملا ارگانیک و طبیعی را در کشور ایران، معرفی نماییم، بدون شک نام استان لرستان، می تواند در جایگاه مناسبی قرار گیرد.
گفتنی است که استان لرستان، به دنبال دارا بودن طبیعتی پراستعداد و پرتنوع در وجود انواع پوشش گیاهی گیاهان مفید دارویی، امروزه زنبورداران مستعدی را در سرتاسر سطح استان، دارا بوده که توانسته اند در زمینه مرغوبیت انواع عسل تولیدی در کشور، رتبه نخست را دارا باشند.
شایان ذکر است که استان لرستان، که بیشترین سهم تولید عسل خود را در شهر خرم آباد شاهد بوده، چیزی بالغ بر 1500 تن انواع عسل طبیعی و ارگانیک را با فعالیت تعداد قریب به 2000 زنبوردار تولید نموده و امروزه صادرات بسیار مناسبی را به دیگر بازارهای کشور داشته است.
شاید اگر به بازارهای فروش عسل رفته باشید، با انواع گوناگونی از عسل های طبیعی مواجه شوید و در اینجا بحث پیرامون کمیت و تعداد تنوع عسل های طبیعی وجود نداشته و مسئله ی مهم، بحث پیرامون کیفیت و همچنین قیمت عسل در بازار بوده است.
حال با توجه به اینکه آمارها نشان از وجود بیش از 50 درصدی انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار را می دهد، آیا می دانید که امروزه با در ارتباط داشتن با عرضه کنندگان و نمایندگان معتبر پخش انواع عسل طبیعی لرستان، می توانید هم از کیفیت عسل خریداری شده راضی باشید و هم آن را با قیمت مناسبی نیز خریداری نمایید؟

عسل لرستان

خرید انواع عسل لرستان

لازم به ذکر است که در استان لرستان، با توجه به شرایط مساعد و ایده آل در مراتع و کوهستان های آن، امروزه شاهد تولید انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی در این استان هستیم.
انواع عسل هایی چون عسل گون، عسل آویشن، عسل شتیزه کوهی، عسل گزانگبین و عسل چهل گیاه که همگی در بالاترین کیفیت، و تست شده در آزمایشگاه های کنترل کیفی تولید گردیده اند، به فروش با قیمت مناسبی می رسند.
شما می توانید با ارتباط داشتن با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر عسل اصل لرستان، از خرید به شیوه اینترنتی و دریافت از پست نیز بهره مند گردید تا خریدی آسان و راحت در مقابل با اقتصادی ترین روش، داشته باشید.
در پایان ذکر این نکته ضروری می باشد که از انواع عسل های طبیعی این استان، عسل گون و عسل آویشن از فروش بیشتری برخوردار بوده اند که عسل گون، مناسب ترین عسل برای بیماران دارای کم خونی و عسل آویشن، از انواع عسل هاس مفید برای بیماران دیابتی بوده است.