عسل بهار نارنج چیست؟ آیا می دانید عسل بهار نارنج چه فوایدی دارد؟ آیا با نحوه ی مصرف بهار نارنج آشنایید؟ فواید و خواص خوب آن در چیست؟
عسل بهار نارنج مانند تمام عسل های طبیعی حاصل از فرآوری شهد گل بهار نارنج توسط زنبور عسل است و ببسیار بوی مطبوع و مزه ی دلنشینی دارد، عسل بهار نارنج سرشار از ویتامین c و آنتی اکسیدان ها است که تصفیه کننده ی خون و کاهنده ی کلسترول مضر است که برای افرادی که مشکل فشارخون و چربی خون بالا دارند توصیه می شود، بهار نارنج اشتها آور، ضد باکتری و قارچ و انرژی زا نیز می باشد، این عسل نسبت به عسل های دیگر که همگی برای اعصاب مفید هستند مفیدتر بوده و بیشتر توصیه می شود، مصرف عسل بهار  نارنج همچنین برای پیشگیری از سرطان و بیماری های عفونی بسیار مفید بوده و در بهبود سرطان های دستگاه گوارش نیز موثر می باشد.

بهترین طریقه ی مصرف 
برای مصرف عسل بهار نارنج بهتر است دو تا سه قاشق آن را با آب ولرم مخلوط کنیم و  سپس به آن آب یک لیموی تازه را اضافه کنیم و به خوبی مخلوط کنیم،شربت به دست آمده که یکی از بهترین نوشیدنی هاست برای بزرگسالان 50-70 گرم و برای کودکان بالای یک سال 20-30 گرم باید مصرف شود،این شربت علاوه بر ضدسرطان بودن، ضدعفونی کننده و سرشار از آنتی اکسیدان  بوده و ویتامین c بیشتر آن به منزله ی وجود آب لیمو، از عسل خالص بیشتر است.