عسل آویشن تولیدی لرستان چه ویژگی هایی را دارا بوده است؟ آیا می دانید
فروش انواع عسل نمونه استان لرستان، قیمت مناسب و کیفیتی عالی را در بازار
داشته است؟
یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع عسل های گیاهی و دارویی در کشور، استان لرستان بوده که امروزه به یکی از پایگاه های مهم تولید و صادرات انواع مرغوبترین عسل تولیدی در کشور تبدیل گردیده و پاسخگوی نیاز بازارهای سراسر کشور بوده است.
یکی از انواع عسل های تولیدی در استان لرستان، عسل آویشن بوده که از شهد گیاه معطر آویشن تولید گردیده و دارای رنگی قرمز و طبیعتی گرم و خشک و به سبب دارا بودن انواع ویتامین هایی چون B، E و A توانسته در هنگام مصرف در طبیعی ترین نوع خود خواص منحصربفردی را دارا باشد.
عسل آویشن خالص تولیدی لرستان، خواصی چون درمان تنگی های نفس، بهبود دردهای مفصلی و درد ناشی از قاعدگی، موثر در درمان سرفه های شدید و خاصیت ضدتشنج و صرع را دارا بوده است.
شایان ذکر است که عسل آویشن، یکی از انواع عسل های مناسب برای بیماران دیابتی بوده و شاید تنها همین افراد بوده اند که در مصرف عسل، باید نهایت دقت را در طبیعی و اصل بودن آن داشته و ترجیحا بنا به مشورت پزشک خود به مصرف عسل بپردازند.
در حال حاضر با توجه به اینکه کیفیت و قیمت، دو اصل مهم در بازارهای فروش محصولات گوناگون اعم از عسل بوده، خوشبختانه تولیدکنندگان لرستانی توانسته اند عسلی مرغوب و اصل را با قیمتی مناسب عرضه نموده باشند.