بهترین راهکار برای افزایش فروش انواع عسل، می تواند ارائه محصولی اصل و درجه یک به خریداران باشد؛ به نظر بسیاری از کارشاسان رضلیت خریدار خود بهترین نوع تبلیغ است.
امروزه گرچه آگاهی مردم دربازه خواص عسل افزایش داشته است اما عادات غذایی جدیدی که در بین اقشار مختلف جامعه رواج داشته است مانع از این شده است تا عسل به ماده ای برای مصرف روزانه مردم تبدیل شود و به همین دلیل بیشتر افراد از فواید این ماده غذایی خارق العاده محروم مانده اند.
مراکز فروش بسیاری هستند که اعتقاد دارند می توانند با دادن اطلاعات درباره فواید بی نظیر عسل به مردم، آنان را به خرید بیشتر تشویق نمایند؛ گرچه این راه حل ممکن است جوابگو باشد اما بدون شک بهترین راهکار نخواهد بود.
همانطور که بسیاری از کسانی که در این زمینه تجربه ای دارند و مویی سپید کرده اند نیز اظهار می کنند، بهترین روش تبلیغ، در اختیار قرار دادن عسل درجه یک و اصل به خریدار است تا به این طریق بتوان میزان فروش را نیز افزایش داد.
مجموعه ایران هانی در تمام طول فعالیت خود این اصل را بکار بسته و با جلب رضایت خریدار از طریق ارائه محصولی درجه یک توانسته است میزان فروش محصولات خود را روز به روز افزایش دهد.