آیا می دانید بهترین نوع عسل، چه نوع عسلی می باشد و چگونه می توان آن را تهیه نمود؟ دستیابی به یک عسل مرغوب کمی دشوار است. عسل علم کوه از نوع درجه یک در فروشگاه آنلاین ما به فروش می رسد.
همان طور که می دانید بهترین نوع عسل، عسلی است که طبیعی باشد و عسلی طبیعی تر است که درجه ی خلوص بالاتری داشته باشد. تمام این ها نیازمند یک سری عواملی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
 عسل های مصنوعی  از ساکاروز و گلوکز ساخته می شوند. اگر به زنبور، شیره ی شکر یا آردی بدهند، عسل مورد نظر و معروف حاصل نمی شود. بهترین تعریف از یک عسل بسیار خوب، همان است که قرآن شریف می فرماید: عسل باید از کل الثمرات و گل های فراوان باشد.
در نظر داشته باشید که می توانند به عسل مصنوعی، آب، نشاسته، آردهای مختلف، صمغ، گچ، ژلاتین و … اضافه نمایند. به این ترتیب، درجه ی خلوص عسل کاهش می یابد و عسل حاصل شده، دیگر عسلی مرغوب نمی باشد.
بنابراین اگر خواهان دستیابی به یک عسل طبیعی و مرغوب می باشید، به دنبال عسلی باشید که از شیره ی گل ها و گیاهان (که دارای خوا دارویی بی شماری می باشند) به دست آمده باشد و از این بابت اطمینان لازم را کسب نمایید. مشاوران مجموعه ی عسل ایران می توانند در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند.