آیا می دانید کدام انواع عسل گیاهی در استان لرستان تولید گردیده است؟ کدام فروشگاه های پخش عسل طبیعی و اصل معتبر بوده اند؟
عسل که در روزگاران گذشته، با نام انگبین شهرت یافته بود، دارای خواص منحصربفردی در درمان سوختگی های و زخم های پوستی به سبب خاصیت ضدآلودگی و ضدباکتریایی آن بوده و در طب سنتی جایگاه مناسبی را داشته است.
مصرف عسل در صبحانه و یا به عنوان یک میان وعده مقوی، می تواند در درمان ناراحتی های گوارشی، قلبی و کلیوی موثر باشد و امروزه به سبب خاصیت انرژی بخش آن، ورزشکاران زیادی از آن در برنامه غذایی خود بهره برده اند.
با توجه به اینکه در بازارهای فروش عسل، وجود داشته اند افرادی که به سبب افزایش سود خود، موادی نظیر شکر را به عسل افزوده و عسلی تقلبی را عرضه نموده اند، بدون شک تهیه عسل از فروشگاه های معتبر، می تواند عسلی اصل و درجه یک را با قیمتی مناسب برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.
در حال حاضر در کشور، استان لرستان از معدود تولیدکنندگان معتبر عسل نام  داشته که توانسته با تست مرغوبیت عسل در آزمایشگاه های خود، عسلی اصل و شناسنامه دار را تولید و روانه بازارهای فروش در سراسر کشور نموده اند.
برای شناخت مراکز فروشگاهی معتبر در عرضه عسل، می توانید با مشاورین در این حوزه در ارتباط مستقیم باشید.