آیا رنگ عسل می تواند در تشخیص اصل بودن آن کمک دهنده باشد؟ آیا نگهداری
عسل امری دشوار بوده است؟ عمده فروشان عسل لرستان، عسل دارویی و گیاهی
مرغوب را با قیمتی مناسب عرضه می نمایند.
عسل که از زمان های بسیار دور به سبب خواص بی نظیری مانند خواص ضدآلودگی و ضدباکتریایی، در بهبود و التیام زخم ها و پانسمان نمودن آنها مورد استفاده قرار می گرفته است، امروزه نیز تبدیل به یک ماده تغذیه ای و دارویی بسیار مناسب گردیده است.
امروزه با توجه به استعداد بسیار فوق العاده استان لرستان پیرامون تولید عسل در کشور، این استان به یکی از مراکز مهم در صنعت تولید عسل در کشور تبدیل گشته که عسل اصل و طبیعی بازارهای موجود در داخل استان و دیگر بازارها را تأمین نموده است.
اما همواره تمامی مصرف کنندگان عسل، دغدغه هایی پیرامون عسل داشته اند، و شاید با نظرات متفاوتی در حوزه اصل بودن عسل و تشخیص تقلبی بودن آن، روبه رو شوند. مواردی همچون رنگ عسل، نگهداری آن و از همه مهم تر شکرک زدن عسل.
باید اشاره داشت که هیچ کدام از موارد ذکر گردیده نمی تواند شما را در رسیدن به عسلی اصل یاری دهد و تنها راه تهیه عسلی اصل و کاملا طبیعی، شناخت مراکز فروش معتبر و تولید کنندگان معتبری چون استان لرستان بوده است.
باید برایتان جالب باشد که عسل به سبب داشتن درصد معینی آب در ترکیبات خود، نگهداری و حمل و نقل آسانی را داشته و یکی از نشانه های اصل بودن عسل نیز می تواند شکرک زدن آن باشد.
برای تهیه عسل به صورت عمده و با قیمتی ارزانتر می توانید با کارشناسان فروش عسل ناب لرستان در ارتباط باشید.