آیا مراکز صادراتی عسل ناب ایرانی در کشور را می شناسید؟ آیا می دانید که امروزه شرایط ویژه ای برای صادرات انواع عسل ارگانیک به کشور روسیه به وجود آمده است؟
امروزه تولیدکنندگان معتبری از انواع عسل ارگانیک در کشور ما وجود داشته اند که البته هنوز هم تعداد آنها به تعداد انگشتان دو دست نرسیده، اما خب توانسته اند شرایط خوب صادراتی به دیگر بازارهای خارجی را دارا باشند.
عسل ارگانیک که عسلی تولید شده بدون هیچ درصدی دخالت از انواع مواد شیمیایی بوده، بهترین عسل سازگار با بدن تمامی انسان ها بوده که می تواند به آسانی هضم و دفع گردد.
شایان ذکر است که تولیدکنندگان عسل، با رعایت نکردن مواردی چون سم پاشی های کنترل نشده، عدم استفاده از موم خود زنبورعسل و خوراندن مواد شیمیایی گوناگون به زنبورها جهت تسریع در برداشت عسل، عامل اصلی در درصد پایین تولید عسل ارگانیک بوده اند.
اما خب خوشبختانه می تواند ادعا کرد که امروزه تولیدکنندگان معتبری در کشور وجود داشته اند که با رعایت تمامی استانداردهای تولید عسل، عسل ارگانیک را روانه بازارهای فروش نموده اند. آیا این مراکز تولیدی معتبر را در کشور می شناسید؟

عسل ارگانیک

مراکز معتبر تولید عسل

کشور ایران را در تمامی دنیا، از جمله غنی ترین کشورها در زمینه وجود تنوع فراوانی در پوشش گیاهی گیاهان دارویی گوناگون می دانند و به همین سبب به جرئت می توان گفت که صنعت زنبورداری در ایران، اگر با سرمایه گذاری مناسب صورت بگیرد، می تواند در تمامی دنیا زبانزد باشد.
خوشبختانه امروزه با وجود تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل ارگانیک در کشور، ماننذ استان های لرستان، همدان، کردستان، اردبیل و خوزستان، شاهد صادرات عسل ناب ایرانی به کشورهای همسایه چون عراق، امارات و ترکیه بوده ایم.
لازم به ذکر است که در حال حاضر، مراکز صادراتی معتبر انواع عسل ارگانیک در کشور، با شرایطی ویژه، آمادگی صادرات گونه های مختلفی از عسل ارگانیک را به کشور روسیه داشته اند که می تواند با گسترش بیشتری نیز برخوردار باشد.
برای کسب آگاهی از شرایط صادرات انواع عسل ارگانیک به کشور روسیه و دریافت مشاوره هایی در این زمینه، می توانید با کارشناسان این مراکز صادراتی معتبر، در ارتباط باشید.