امروزه برای تمامی بازارهای خرید و فروش عسل ایرانی، فرصت ویژه ای به وجود آمده تا از شرایط ویژه صادرات بهترین عسل سیاه دانه که خواص درمانی منحصربفردی را داشته، بهره مند گردند.
به جرئت باید این دعا را پذیرفت که صنعت صادرات عسل طبیعی در کشور ما، از جمله پرسودترین و پررونق ترین تجارت های امروزی نام داشته و همواره با توجه به استعداد بی نظیر اکثر مناطق کشور، با سرمایه گذاری های صورت گرفته، می توانیم شاهد صادرات عسل ناب ایرانی به دیگر بازارهای خارجی نیز باشیم.
شاید تمامی مصرف کنندگان و حتی بازارهای ها، از این امر مطلع نبوده اند که چه تنوعی در تولید گونه های متفاوتی از عسل طبیعی در اکثر مناطق کشور وجود داشته که مسبب آن، وجود تنوع زیاد در پوشش گیاهی گیاهان پرشهد دارویی در دامنه کوه ها و دشت های مناطق مستعد کشور بوده است.
آیا می دانید که امروزه زنبورداران توانسته اند با بردن کلنی های زنبورعسل خود به مناطقی چون، دشت های چهارمحال و بختیاری و اطراف کوه دنا، که از مناطق پررونق در رویش گیاه دارویی مفید سیاه دانه بوده، عسلی دارویی و طبیعی با نام عسل سیاه دانه را برداشت کرده و روانه بازارهای فروش نموده اند؟

عسل سیاه دانه

آشنایی با عسل سیاه دانه

بله از شهد گل های گیاه سیانه دانه، عسل سیاه دانه تولید شده است که امروزه از سوی مراکز معتبر تولیدی، از شرایط صادرات ویژه و خوبی به تمامی بازارهای سراسر کشور، برخوردار بوده است.
عسل سیاه دانه از جمله گونه هایی از عسل تک گل و دارویی بوده که در نوبت بهاره برداشت گردیده و مصرف مرغوبترین نوع آن، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • مفید در درمان رماتیسم.
  • موثر در دفع سنگ کلیه و مثانه.
  • درمان دردهای رحمی و مشکلات سیستم اورولوژی.
  • تقویت حافظه و خواب آور.
  • مفید برای برطرف نمودن رطوبت های موجود در بدن.
  • مفید برای دیابت بی مزه.

با توجه به اینکه بازارهای سراسر کشور، نیازی اساسی به وجود انواع گونه هایی از عسل طبیعی و دارویی داشته که خواص منحصربفردی را دارا بوده اند، امروزه خوشبختانه شرایط ویژه و مطلوبی در زمینه صادرات عسل سیاه دانه درجه یک و ممتاز به بازارهای کشور به وجود آمده و شما می توانید با کارشناسان در این مراکز معتبر صادراتی در کشور، ارتباطی مستقیم داشته باشید.