بسته بندی انواع عسل چگونه صورت می گیرد؟ آیا شرکت های معتبر بسته بندی عسل
طبیعی تولیدی در استان لرستان را می شناسید؟ انواع این عسل ها کدام اند؟
امروزه اگر کمی از عسل و انواع عسل تولید شده در کشور ما آگاهی داشته باشید، باید بدانید که انواع عسل، مانند عسل گون، عسل کوهی، عسل آویشن، عسل شتیزه، عسل گزانگبین و عسل چندگیاه تولید گردیده و در بسته بندی هایی در وزن های گوناگون عرضه شده اند.
آیا می دانید بسته بندی عسل در چه شرایطی و توسط کدام شرکت های معتبری که با تولیدکنندگان معتبر آن ارتباط داشته اند، صورت گرفته است؟
اما امروزه استان لرستان یکی از مراکز مهم در تولید انواع عسل در کشور ما بوده که خوشبختانه در عرضه عسلی اصل، موفق هم عمل نموده است و توانسته بازارهای گوناگون کشور را از وجود عسلی باکیفیت و طبیعی بهره مند نماید.
اما در این استان، شرکت هایی با استفاده از بهترین و استانداردترین روش های ممکن، اقدام به بسته بندی انواع عسل در شرایطی کاملا بهداشتی و مناسب نموده اند.
عمدتا بسته بندی عسل در ظروف شیشه ای و یا پلی اتیلنی با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت گرفته و در وزن ها و قیمت های گوناگون و البته مناسب نیز به بازارهای فروش صادرات گردیده است.
مصرف عسل، با توجه به دارا بودن انواع مواد و املاح معدنی و قندهای مهمی چون ساکارز و فروکتوز، به تمامی افراد مورد توصیه قرار گرفته است که در صورت مصرف به اندازه کافی و نه بیش از حد، می تواند خواص درمانی فوق العاده ای را دارا باشد.