کردستان یکی از شهر هایی است که عسل اصل را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند و آن ها می توانند محصول مورد نظر خود را خرید و به صورت پستی دریافت کنند.
در کشور ایران مناطقی وجود دارند که در آن ها کندو های عسل فراوانی را پرورش می دهند و انواع عسل طبیعی و اصل را از این کندو ها برداشت می کنند. یکی از این مناطق خوش آب و هوا که دارای پوشش گیاهی با گل ها و گیاهان مختلفی است، استان کردستان می باشد. این استان دارای ظرفیت قابل قبولی برای پرورش کندو های عسل است که در زمان های خاص و فصول مختلف از آن ها عسل و دیگر محصولات تولید شده توسط زنبور های کارگر برداشت می شود.
کندودارانی که از کندو های موجود در دشت های این استان نگه داری می کنند در زمان های خاص به برداشت انواع عسل مشغول می شوند و پس از طی مراحلی که این عسل ها را فرآوری کردند، آن ها را به شرکت های مختلف توزیع و پخش عسل در سراسر کشور ایران تحویل می دهند تا این شرکت ها انواع عسل های اصل را با بسته بندی مناسب روانه بازار کنند.
افرادی که در سراسر کشور ایران قصد خرید انواع عسل را به صورت خرده و عمده دارند، می توانند با این شرکت ها در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر خود را از طریق سفارش پستی درب منزل تحویل بگیرند.