مفهوم کلمه ی عسل بهاره چیست؟ خرید این عسل در چه فصلی یا زمانی از سال
صورت می گیرد؟ آیا عسلی کمیاب و نادر است و فقط در شهر های بزرگ همچون
تهران می توان آن را خریداری کرد؟
بدون شک بهار یکی از اساسی ترین فصل های ایران برای زنبورداران می باشد زیرا در این فصل اکثر گیاه هان و درختان شکوفه های زیبای خود را به نمایش می گذارند و به نوعی سفره ی کاملی از تمام گیاهان برای زنبوران فراهم می شود که البته بستگی به منطقه ای که آن ها در آنجا می باشند نیز دارد در هر صورت عسل بهاره در همین زمان ها تولیدش شروع می شود و در تولید این عسل درختان مشهوری چون پرتغال و نارنج نیز حضور دارند و در انتهای فصل بهار آماده ی برداشت و ارسال به سراسر کشور است.
از آنجایی که فصل بهار معروف به فصل سرزندگی و نشاط است عسل بهاره به افرادی که حتی در این فصل هم احساس افسردگی و ناراحتی می کنند بسیار کمک می کند و درون آن ها انرژی تازه ای را ایجاد می کند.
بهار از یک طرف با طبعیت تازه و بکرش خستگی را از وجود شما بر طرف می کند و از طرفی دیگر به دلیل پراکندگی گرده های گل ها و گیاهان بسیار زیادش، به فصل آلرژی و حساسیت بهاری شهرت دارد، ولی جالب است بدانید عسل بدست آمده در این فصل عملکردی چون واکسن دارد  و بر ضد هر گونه آلرژی می باشد. پس بدون هیچ نگرانی خاصی آن را مصرف کنید.
شاید فکر می کنید چون اسم عسل، بهاره می باشد پس فقط در این فصل قابل خریداری است ولی درست نیست شما در هر زمانی از سال می توانید آن را سفارش دهید یا از فروشگاه تهیه کنید و از عطر دلپذیر گل های بهاری وجود آن لذت کافی را ببرید