اگر شما هم از آن دسته خریداران بهترین و باکیفیت ترین عسل گیاهی بوده اید،
پیشنهاد کارشناسان و مشاورین در این حوزه، عسل ناب استان لرستان بوده است.
عسل یکی از شگفت انگیزترین مواد غذایی و دارویی مشهو بوده که در زبان فارسی گذشته از آن با نام انگبین یاد شده است و از آن زمان تا به امروزه خواص بسیار مناسبی از این محصول گیاهی بدست آمده است.
عسل دارای ترکیباتی منحصربفرد مانند انواع مواد مغذی و ویتامین ها مانند ویتامین کا، املاح معدنی مانند آهن و کلسیم و قندهایی چون ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده که می تواند با مصرف روزانه، خواص درمانی بی نظیری را داشته باشد.
اما حتما اگر شما هم تابحال برای خرید عسل اقدام نموده باشید، این دغدغه با شما همراه بوده که در میان عسل های موجود در بازار، کدام عسل تضمین شده بوده و آیا هزینه ای که بابت آن خواهید پرداخت، ارزش واقعی خود را داشته است؟
این نکته را باید گوشزد نمود که خرید محصولاتی مانند عسل که نقش مهمی در سلامت انسان ها داشته اند، همواره باید از مراکز فروش معتبر و تولیدکنندگان خاص آنها صورت گیرد که امروزه خوشبختانه وجود تولیدکنندگانی چون استان لرستان، عمده نگرانی مصرف کنندگان عسل را پیرامون عسلی اصل و تضمین شده از بین برده است.
این تولیدکنندگان در استان لرستان، همواره دو اصل قیمت و کیفیت را که از جمله اصل های مهم در موفقیت هر تولید کننده ای بوده، به موازات هم به پیش برده اند و امکان تهیه محصولی عالی با نازلترین قیمت را فراهم نموده اند