شرایط ویژه برای خریداران باکیفیت ترین و مرغوبترین عسل گیاهی تولید شده در
استان لرستان به وجود آمده، تا انواع عسل را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.
عسل را بدون شک تمامی افراد در جوامع گوناگون می شناسند و از خواص شگفت آور آن نیز آگاهی داشته و همواره به دنبال تهیه طبیعی ترین و اصل ترین نوع آن بوده اند که امروزه کمی دشوار بوده است.
متأسفانه وجود داشته اند افرادی سودجو که با عرضه انواع عسل تقلبی و مصنوعی با قیمت ارزانتر، بازارهای فروش عسل را گاها ناامن نموده اند و سبب شده تا مشتریان عسل نیز کاهش یابند.
همه می دانند که عسل سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و منگنر بوده و دارای ویتامین هایی چون ویتامین کا و تیامین می باشد و در صورت مصرف اصل ترین نوع آن می تواند خواص درمانی فوق العاده ای را دارا باشد.
حال با توجه به اینکه عسل خواصی چون تقویت کنندگی معده، تقویت حافظه و کاهش دهنده کم خونی را داشته، چگونه می توان در بین این بازارهای وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی، عسل اصل و کاملا طبیعی را تهیه نمود؟

عسل گیاهی لرستان

امروزه با توجه به اینکه برای مصرف کنندگان عادی عسل، راه مطمئنی برای تشخیص عسلی اصل از تقلبی تقریبا وجود نداشته، تنها راه موجود می تواند شناخت تولیدکنندگان معتبر عرضه انواع عسل اصل و طبیعی در کشور باشد.
امروزه استان لرستان توانسته از طبیعت بکر و پوشش گیاهی قوی خود در راستای تولید عسلی اصل و درجه یک توسط تولیدکنندگانی در این استان بهره ببرد و رتبه اول را پیرامون تولید عسلی مرغوب در کشور دارا باشد.
خریداران عسل طبیعی و مرغوب در کشور، می توانند با کارشناسان و نمایندگان فروش عسل اصل لرستان از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس باشند.