آیا می دانید عسل تنها ماده ی ارزشمند دارای خاصیت های درمانی گوناگون است؟
امروزه تهیه عسل 100 درصد طبیعی استان لرستان، توسط عرضه کنندگان معتبر
عسل، امکان پذیر گردیده است.
در دنیای امروزی که عادت های نامناسب غذایی و وجود انواع مواد قندی مضر سبب در خطر افتادن سلامت افراد جامعه گردیده، قرار دادن عسل در برنامه غذایی افراد، می تواند بهترین راهکار ممکن برای حفظ سلامت انسان ها باشد.
اما شاید برای برخی از افراد که تابحال عسل را مصرف نکرده اند و یا آن را از برنامه غذایی خود حذف نموده اند، این سوال پیش بیاید که چرا مصرف عسل طبیعی می تواند ضامن سلامت انسان باشد؟

خاصیت های مهم درمانی عسل طبیعی

در ابتدا باید گفت که عسل دارای طبع معتدلی بوده و تمامی انسان ها با طبع های گوناگون می توانند از عسل در برنامه غذایی خود بهره ببرند. حال خواص درمانی درمانی شگفت انگیز عسل عبارتند از:

  • عسل دارای انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم بوده که می تواند در جلوگیری از افزایش کم خونی در افراد موثر باشد.
  • مصرف عسل پیش از خواب منجر به پاکسازی کبد و ایجاد خوابی راحت در افراد می گردد.
  • عسل در درمان ناراحتی های گوارشی، کلیوی و قلبی بسیار زیاد موثر بوده است.
  • عسل ضدمیگرن، ضدپوکی استخوان بوده و افزایش دهندگی میل جنسی و شیردهی مادران را به همراه داشته است.

اما این نکته مهم را باید بدانید که عسل طبیعی می تواند خوص درمانی مفیدی را دارا باشد و وجود برخی از انواع عسل های تقلبی در بازار که در تولید آنها، زنبورهای عسل هیچ دخالتی نداشته اند، نمی تواند خواص منحصربفردی را دارا باشد و چه بسا که خواصی عکس را بیافریند.
اگر تاکنون از عسل در برنامه غذایی خود بهره نمی برده اید، باید گفت که با تهیه عسل اصل و 100 درصد طبیعی لرستان، می توانید ضمن خریدی مطمئن هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت، ضامن سلامت خود باشید.