آیا می دانید امروزه استان لرستان توانسته بهترین عسل را به بازارهای فروش
موجود در سراسر کشور صادرات نماید و پاسخگوی نیاز به عسلی اصل و تضمین شده
در کشور باشد؟
عسل ماده ای تغذیه ای و دارویی بسیار مهم در جوامع گوناگون بوده که امروزه بیش از پیش خواص منحصربفردی از آن بدست آمده و آن را مورد محبوب مصرف کنندگانش قرار داده است. اما سوالی که در اینجا مطرح می گردد این بوده که چگونه می توان عسلی اصل و طبیعی را تهیه نمود و چه راهکارهایی برای این امر وجود داشته است؟
باید این نکته مهم را پیرامون مصرف عسل ذکر نمود که عسل در صورتی می تواند در بهترین نوع تأثیرگذاری واقع گردد که به صورت کاملا طبیعی و اصل تهیه و مصرف گردد و همواره مصرف کنندگان آن باید نهایت دقت را در شناخت مراکز پخش و صادراتی معتبر داشته باشند.
عسل که تولید شده از شهد شیرین گل ها و انواع گیاهان موجود در مراتع و کوهستان ها بوده، دارای ترکیبات مهمی چون انواع مواد مغذی و ویتامین ها بوده و به سبب دارا بودن درصد معینی آب، توانسته به یک ماده آسان در نگه داری و قابل حمل تبدیل شده باشد و تجارتی مهم تلقی گردیده است.
اما همواره وجود تولیدکنندگانی چون استان لرستان و ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر فروش این استان، یکی از بهترین راهکارهای تهیه عسلی اصل و طبیعی در کشور بوده و این استان توانسته با تولید بیش از 1000 تن عسل، صادرات مهمی را به بازارهای فروش در سراسر کشور را داشته باشد.
بی شک مصرف عسل در بهترین و بالاترین کیفیت و درصد ارگانیک بودن، مورد مطلوب مصرف کنندگان این ماده دارای ارزش غذایی بالا بوده و امروزه تهیه آن به شناخت و آگاهی بیشتری نیاز داشته است.