ژل رویال و یا به عبارتی ژله رویال اگر اصل و طبیعی باشد برای درمان سرطان و درمان ام اس بسیار مفید است و خریداران همیشه می پرسند که ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟
در دنیای امروزی که به سمت الکترونیکی شدن حرکت می کند، شاید کمتر افرادی وجود داشته که پیرامون محصولات موجود چه از نوع غذایی و چه دارویی، اطلاعات کمی را داشته باشند و شاید اگر شما هم از مصرف کنندگان عسل طبیعی بوده باشید، نام دیگر فرآورده های زنبورعسل مانند ژل رویال و یا گرده گل را شنیده اید و شاید تنها از خواص آن چیز زیادی نمی دانید.
در ابتدا بایستی عنوان نمود که ژل رویال، مایعی سفید و مایل به زرد رنگ تولید شده توسط غدد هیپوفارین زنبورهای کارگر بوده که در کندو عسل، به عنوان غذای سطلنتی زنبور ملکه شهرت داشته و منبعی غنی از انواع ویتامین ها و املاح معدنی، برای لاروها و زنبور ملکه می باشد.
ترشح ژل رویال توسط زنبورهای کارگر جوان تا سنین 12 الی 15 روزگی آنها در کندو عسل صورت گرفته و از آن پس این وظیفه به دیگر زنبورهای جوان در کلنی زنبورعسل، سپرده می گردد. گفتنی است که طول عمر و قدرت بارور شدن زنبور ملکه، سبب تغذیه آن از ژل رویال بوده است.
اما حالا که با نقش بسیار مهم ژل رویال در کندو عسل آشنا شدید، آیا می دانید که امروزه شناسایی شده در یک ژل رویال خالص، می تواند مصرف این ماده را برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات، از اهمیت بالایی جلوه دهد؟ آیا می خواهید این خواص منحصربفرد را بدانید؟

قیمت ژل رویال

خواص ژل رویال

اگر بخواهیم از خواص بی نظیر دارویی و درمانی مصرف ژل رویال مواردی را عنوان کنیم، ابتدا باید از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این ماده ارزشمند، صحبت کنیم که سبب شده تا این ماده به عنوان یک داروی گیاهی، خواص مفیدی را دارا باشد.
از جمله ترکیبات مهم ژل رویال، می توان به انواع مواد معدنی، ویتامین های گروه B، آب، اسیدهای چرب ضروری و موادی ارزشمند چون کلاژن، استیل کولین و HAD10 اشاره داشت که خب هر یک توانسته نقش مهمی را در خواص فوق العاده ی این ماده دارویی داشته باشند.
ژل رویال، یکی از نعمتهای شگفت انگیز خداوند است که امروزه برای درمان بسیاری از بیماری های خاص و صعب العلاج استفاده می شود.
ژل رویال علاوه بر درمان ام اس و سرطان، در درمان آلزایمر و نازایی مردان و زنان نیز بسیار موثر می باشد و وجود انواع ویتامین ها در ترکیبات آن، در درمان بسیاری از مشکلات قلبی نیز موثر بوده است.
وجود کلاژن در ترکیبات ژل رویال سبب شده تا از این ماده در ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی هم استفاده شود که خب اثرات مثبت درمانی بر مشکلات پوستی و جوانسازی و زیبایی پوست انسان ها داشته است.
اما همه آنچه که درباره ژل رویال و خواص آن گفته می شود، به شرطی صادق است که محصول ما صددرصد طبیعی بوده و فاسد نشده باشد.  ژل رویال به شدت فسادپذیر است و باید حتما در فریزر نگهداری شود. حمل و نقل آن نیز باید در حال فریز و یخ زده باشد. از طرفی، باید این نکته را مدنظر قرارداد که ژل رویال ایرانی بسیار بسیار غنی تر از نمونه های خارجی موجود در بازار است و نمونه های خارجی حتی ممکن است بدون تأثیر باشد.
اما آیا می دانید که امروزه چگونه می توان ژل رویال خالص و با کیفیت عالی را خریداری کرد؟ آیا مراکز فروش معتبر محصولات زنبورعسل ایرانی را می شناسید؟

تهیه ژل رویال اصل

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال هم مانند سایر محصولات گیاهی و فرآورده های زنبورعسل، بایستی در بالاترین کیفیت خریداری و مصرف گردد تا اثرات بیشتر و موثرتر دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد.
بنابراین به همه کسانی که همواره این سوال را مطرح می کنند که ژل رویال را از کجا بخریم می گوییم که:

  • اولاً ژل رویال ایرانی خرید کنید.
  • ثانیاً از مراکز معتبر که علم این کار را دارند خرید کنید.
  • ثالثاً تا آنجا که برایتان مقدور است از زنبوردار و مراکزی که خود مستقیماً تولید کننده هستند خرید کنید.

به طور کلی توصیه شده تا از مراکز فروش معتبری که ژل رویال را در فریزر نگهداری می کنند، خرید خود را انجام دهید و به گفته بسیاری از متخصصین، مصرف ژل رویال بصورت زیر زبانی توانسته بهتر جذب خون افراد شده و اثرات درمانی بیشتری را دارا باشد.
خوشبختانه امروزه مراکز فروش انواع محصولات زنبورعسل ایرانی، یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع فرآورده های زنبور عسل نظیر ژل رویال و گرده گل می باشند که کلیه محصولات خود را با تضمین کیفیت و بصورت صددرصد طبیعی به تمام نقاط کشور ارسال می نمایند.

قیمت ژل رویال

بهترین برند ژل رویال

مجموعه عسل هفت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ژل رویال در ایران است که اقدام به عرضه انبوه این محصول می نماید.

ژل رویال یاس حاصل تلاش زنبورداران باتجربه است که در کنار این تجربه یافته های علمی جدید نیز قرار گرفته است.

نحوه برداشت، حمل و نقل و نگهداری ژل رویال بسیار مهم است.

تلاش ما بر آن است تا این ماده ارزشمند که داروی بسیار قوی برای درمان بیماری های خاص است با بهترین کفیت و در سلامت کامل به دست مصرف کنندگان عزیز برسد.

کلیه محصولات ما از جمله ژله رویال بصورت تضمینی در اختیار شما قرار می گیرد.

این در حالی است که قبل از خرید نیز می توانید تأییدیه آزمایشگاهی ژل رویال یاس را از همکاران ما بخواهید.

مرکز خرید ژل رویال

تشخیص ژل رویال اصل

بهترین و مطموئن ترین راه تشخیص ژل رویال اصل، آزمایشگاه می باشد.

برای اینکه به کیفیت ژل رویال پی ببرید باید پارامتر 10-HDA آن را مورد تست و آزمایش قرار دهید.

عدد این فاکتور هر چه بیشتر باشد کیفیت ژل رویال بهتر است.اعداد بین 2 تا 3 قابل قبول، بیشتر از 3 بسیار عالی و کمتر از 2 نه چندان مطلوب می باشد.

برای تست ژل رویال در آزمایشگاه 1 تا 2 گرم آن کافی است اما همین مقدار باید بصورت یکنواخت از کل محصول برداشت شود.

قیمت ژل رویال چقدر است؟

یکی از مهمترین دغدغه های خریدارن ژل رویال قیمت آن است.

در مجموعه عسل هفت فروش ژل رویال به دو صورت انجام می شود:

  • فروش عمده ژل رویال
  • فروش جزئی ژل رویال

طبیعتاً قیمت فروش عمده و جزئی ژل رویال با هم متفاوت است و این یک امر بدیهی است اما دقت به چند نکته لازم و ضروری است.

متأسفانه وجود ژل رویالهای خارجی در بازار که هم از نظر کیفیت بسیار پایین هستند و هم از نظر قیمت، شرایط خرید و شناخت را برای مشتریان دشوار کرده است.

اگر فرض کنیم همه ژل رویالهای موجود در بازار از نظر کیفیت یکسان و بهترین کیفیت را داشته باشند، باز هم قیمتها بسیار متفاوت خواهد بود.

به نظر شما دلیل این همه تفاوت در قیمت ژل رویال چیست؟

علاوه بر کیفیت، انصاف فروشندگان ژل رویال هم بسیار تعیین کننده است.

مجموعه عسل هفت با توجه به اینکه تولیدکننده عمده ژل رویال است، بهترین کیفیت را همراه با بهترین قیمت عرضه کرده است.

برای اطلاع از قیمت واقعی ژل رویال برای مصرف کنندگان می توانید سری به فروشگاه اینترنتی عسل هفت بزنید.

همچنین در سایت ما قیمت های عمده محصولات هر روز بروزرسانی می شود و می توانید قیمت فروش عمده ژل رویال را نیز از آنجا جویا شوید.

فروش اینترنتی ژل رویال