صابون عسل به عنوان یکی از محصولاتی که از عسل به دست می آید دارای کاربردهای بسیاری بوده و خواص بسیاری را برای شادابی پوست، رفع بیماری ها و مشکلات پوستی و… در بر میگیرد. ما در این مطلب به بیان این خواص و مزایا و نحوه ی تهیه و استفاده ی این نوع صابون پرداخته ایم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ترکیبات و خواص صابون عسل برای پوست

عسل یکی از مغذی ترین ترکیبات طبیعی موجود در طبیعت است که برای مشکلات جسمیِ بسیاری مفید واقع میگردد و به عبارت دیگر مزایای بسیاری را برای جسم و متقابلا روح انسان در پی دارد. از این ماده از قدیم الایام در عرصه های بسیاری استفاده گردیده و هم اکنون نیز با پیشرفت علم اهمیت استفاده از آن نیز پر رنگ تر شده است. از همین رو از طریق ترکیبات مختلف، محصولات متنوع خوراکی، دارویی، بهداشتی و… بسیاری را از عسل استخراج نموده و به بازار عرضه مینمایند. یکی از این محصولات که برای سلامتی، شادابی و درمان بیماری های پوستی تولید گردیده و بسیار توصیه میگردد صابون عسل است. مزایای این محصول تحت تاثیر پیشرفت علم بسیار مورد توجه قرار گرفته و در واقع برای عموم افراد جامعه شفاف گردیده است. به عنوان مثال

از مزایای استفاده از صابون عسل هفت میتوان به مواردی همچون:

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی بسیار قوی برای پوست
  • پاک کنندگی منافذ پوستی از هر نوع آلودگی
  • روشن کنندگی و جوان کنندگی پوست
  • آنتی باکتریال و از بین برنده ی باکتری های مضر پوستی که منجر به آکنه و لکه های پوستی میگردند.
  • جلوگیری از آکنه و جوش
  • برطرف کننده ی آکنه
  • برطرف کننده ی تیرگی ناشی از آکنه و در واقع ترمیم کنندگی پوست
  • سرعت بخشی به بهبود زخم های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، آکنه و سایر عوامل
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی
  • تسکین دهنده ی حساسیت ها و التهابات
  • دارای خاصیت شویندگی مناسب برای تمامی نقاط بدن
  • لایه برداری و از بین برنده ی سلول های مرده ی پوست
  • و…

اشاره کرد.

این محصول در گذشته تنها در کشورهای خارجی تولید میگردید و تولید داخلی آن وجود نداشت از همین رو از قیمت بسیار بالایی برخوردار بود. بنابر این شرکت عسل هفت که یکی از بزرگترین تولید و توزیع کنندگان عسل در ایران است بر این برآمد تا به منظور خدمت رسانی به جامعه و افزایش نرخ عمومی سلامت پوست، این محصول را با کیفیت بالا تولید کرده و در اختیار هم وطنان قرار دهد. در خصوص نحوه ی خرید صابون عسل هفت در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

روش استفاده از صابون عسل

اما شاید در اینجا این سوال برای شما پیش آید که اصلا چطور باید از صابون عسل استفاده نمود؟
صابون عسل همانطور که گفته شد برای شستشوی تمامی نقاط بدن مناسب است و میتوان همانطور که از صابون های معمولی برای شستشو استفاده میکنید از این صابون نیز استفاده نمایید.

برای شستشوی صورت اما، به طور قطع نمیتوان از طریقی که برای شستشوی بدن در نظر داریم استفاده کنیم به عنوان مثال نمیتوان با لیف صورت را هم شستشو داد و این امر نه تنها به سلامت و شادابی پوست صورت کمک نمیکند بلکه مشکلاتی همانند ایجاد زخم و قرمزی در پوست را به همراه دارد. به منظور شستشوی پوست صورت با صابون عسل بهترین راهکار این است که صابون را در ابتدا بر روی پوست مالیده و سپس با استفاده از فیس واش و به صورت دورانی به خوبی پوست را ماساژ دهیم و سپس باقی مانده ی صابون بر روی پوست را با آب ولرم شستشو دهیم. البته بدون استفاده از فیس واش و با استفاده از دست نیز امکان بهره گیری از خواص صابون عسل وجود دارد.

مرکز خرید بهترین صابون عسل

همانطور که گفته شد اولین و بهترین تولید کننده ی صابون عسل در ایران شرکت عسل هفت است. که تمامی مجوزهای لازم از شبکه ی بهداشت را نیز دریافت نموده و محصول خود را در سرتاسر ایران عرضه مینماید. از همین رو شما میتوانید با خیال راحت این محصول را هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده از این شرکت خریداری نمایید. بدین منظور میتوانید به فروشگاه عسل هفت مراجعه نمایید و یا آن که از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با مای سایت با بخش فروش شرکت عسل هفت ارتباط برقرار نمایید.