آیا تا به حال نام رویال ژل به گوشتان خورده است؟ آیا از خواص و نحوه مصرف این محصول خاص و منحصر به فرد آگاهی دارید؟ آیا می دانید منظور از نامگذاری این محصول با این نام چیست؟
رویال ژل یکی از محصولات زنبورعسل است که برخلاف عسل از شهد گل ها و یا گیاهان به دست نمی آید؛ بلکه از غده هایی که در دو طرف کله زنبورعسل قرار دارند به تولید می رسند.
این محصول چند اسم جالب دیگر هم دارد: شاهنگبین، شیر زنبورعسل و ژله رویال از این نام ها هستند. دلیل اینکه این محصول با نام شیر زنبورعسل شناخته شده است ترشح آن از بدن زنبورعسل است که به دلیل اینکه زنبور لارو های خود را با این ماده تغذیه می کند این نام برایش انتخاب شده است.
نام رویال ژل و شاهنگبین هم به این دلیل برای این محصول انتخاب شده است چون این محصول یک غذای شاهانه است که تنها کسی که اجازه استفاده از آن را در تمام طول عمر خود دارد، ملکه است.


 خواص مصرف ژل رویال

کسانی که ژل رویال را به مصرف می رسانند خیل سریع تأثیر خواص مختلف این محصول را مشاهده کرده اند. از خواص ژل رویال می توان به درمان ناباروری، جوان سازی پوست و همچنین درمان بیماری های مختلف اشاره کرد. البته لازم به تأکید است که این خواص فقط در صورتی که این محصول دارای کیفیت اصل باشد، نمایان خواهند شد.


 ژل رویال برای ناباروری

ژل رویال می تواند برای درمان ناباروری هم مورد مصرف واقع شود. این محصول با تنظیم کردن هورمون های بدن باعث داشتن قاعدگی های منظم در خانم ها شده و به این ترتیب باعث درمان ناباروری در این افراد شود. مصرف منظم ژل رویال در مردان هم می تواند با افزایش اسپرم و همچین بالا بردن میل جنسی باعث کمک در درمان ناباروری شود.


 طریقه مصرف ژل رویال

برای مصرف ژل رویال می توان آن را با عسل هم مخلوط کرد اما برای اینکه استفاده ای بهینه از این محصول به عمل آورید توصیه می شود تا این محصول را به صورت خالص استفاده کنید. طریقه مصرف ژل رویال خالص به صورت زیر زبانی و زمان مصرف آن صبح ناشتاست. نکته دیگر در مصرف ژل رویال این است که بهتر است از قاشق فلزی برای مصرف آن استفاده نشود.


 عوارض ژل رویال

با توجه به این نکته که ژل رویال محصولی طبیعی است، مصرف آن با عوارض خاصی همراه نخواهد بود. تنها مسئله، امکان ایجاد حساسیت است که در صورت شدید بودن ممکن است خطرناک باشد. امکان وجود حساسیت در افرادی که به مواد دیگر هم آلرژی دارند بیشتر است.
پس توصیه می شود قبل از مصرف ژل رویال با مصرف مقدار کمی از این محصول از عدم حساسیت به این ماده مطمئن شوید.
خریداران گرامی برای اینکه ژل رویال را خریداری کنند، می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران فروش مجموعه عسل ایران در ارتباط بوده و به این ترتیب موفق به خرید این محصول شوند.