آیا می دانید بیشترین مصرف ژل رویال اصل به چه منظوری انجام می شود؟ آیا به تاثیر این محصول در درمان نازایی اعتقاد دارید؟
ژل رویال که نام فارسی آن شاه انگبین است بوسیله غده ای که در سر زنبوران کارگر وجود دارد، و در روز های اولیه زندگی این زنبورعسل شروع به ترشح می کند به دست می آید. در کندو تنها کسی که می تواند از ژل رویال مصرف کند ملکه است. در واقع ژل رویال غذای مخصوص ملکه بوده و شاید دلیل نامگذاری آن به رویال هم همین امر باشد. البته لارو ها هم تا سه روزگی با ژل رویال تغذیه می شوند، اما ملکه تا پایان عمر خود این ماده را مصرف می کند.
ژل رویال اصل با داشتن خواص درمانی اعجاب انگیز، به محصولی معجزه آسا تبدیل شده است که خرید ژل رویال برای مصارف بسیاری که در درمان مشکلات و بیماری های گوناگون دارد انجام می شود. در اینجا به بررسی برخی از فواید مصرف این محصول می پردازیم:


ژل رویال و زیبایی

شاید بتوان گفت که بیشترین مصرف ژل رویال به منظور بهره مندی از فواید آن برای زیبایی است. ژل رویال با تغذیه و تحریک پوست، باعث جوان سازی آن شده و تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست می گذارد.


ژل رویال و درمان افسردگی


ژل رویال اصل
از جمله معدود محصولاتی است که با تاثیری که بر روی بدن می گذارد در درمان افسردگی ها، مخصوصا افسردگی هایی که در زنان میانسال و بدلیل یائسگی بروز می کند، تاثیر درمانی بسیاری دارد.


ژل رویال و تقویت قوای جنسی

تاثیری که ژل رویال بر تقویت قوای جنسی بدن دارد، بدلیل تاثیری است که مصرف این محصول بر روی فعالیت غده جنسی و افزایش آن دارد. این امر باعث افزایش هورمون در بدن می شود.


و اما ژل رویال اصل و درمان نازایی

همانطور که اشاره کردیم، ملکه در تمام طول عمر خود، از ژل رویال تغذیه می کند. محققان با تحقیق در این زمینه به این نتیجه رسیده اند که دلیل اینکه ملکه قادر است تا روزی دو هزار تخم بگذارد همین مصرف ژل رویال است. پس اینکه مصرف ژل رویال اصل در درمان نازایی کاربرد داشته باشد امر تعجب آوری نخواهد بود.
 مصرف ژل رویال برای درمان نازایی برای افرادی که بدلیل ناتوانی جنسی، دچار این مشکل شده اند توصیه می شود. ژل رویال در مردان با افزایش قوای جنسی و در زنان با تحریک تخمدان ها و افزایش تولید استروژن به درمان نازایی کمک می کند. بنابراین مصرف ژل رویال اصل برای درمان نازایی در مواردی که عملکرد تخمدان ها با اشکال روبرو است، کارایی بسیاری خواهد داشت.
خریداران ژل رویال که می خواهند نوع اصل آن را با مناسب ترین قیمت و بهترین شیوه دریافت نمایند، می توانند با تماس با مجموعه عسل ایران، موفق به انجام خرید خود شوند.