حتما از سرعت شیوع بیماری سرطان در ایران خبر دارید؛ اما آیا از افزایش مصرف بره موم از طرف بیماران سرطانی هم آگاهی دارید؟ اصلا می دانید که مصرف بره موم طبیعی چه نقشی در درمان این بیماری ایفا می کند؟
این روز ها شیوع انواع مختلف سرطان در بین افراد مختلف و عدم جوابگویی دارو های شیمیایی برای درمان این بیماری، باعث شده است تا همه توجه ها به سمت مصرف درمان های طبیعی معطوف شود.
بسیاری از افراد با شنیدن نام سرطان وحشت می کنند و این بیماری را پایان راه می دانند. در صورتی که می توان با کمی توکل و امید و استفاده از روش های طبیعی به درمان این بیماری بسیار امیدوار بود.
بره موم یکی از محصولاتی است که بیشترین کاربرد را برای درمان سرطان دارد که می تواند از طرف افراد مبتلا مورد مصرف قرار گرفته و تاثیرات شگفت انگیز خود را در درمان این بیماری نشان دهد.


خواص  بره موم

بره موم ماده ای چسبناک است که زنبورعسل برای ضدعفونی کردن کندو آن را به تولید می رساند. معمولا بهترین نوع بره موم طبیعی را از در ورودی کندو جمع آوری می کنند، یعنی جایی که محل ورود و خروج زنبورعسل است. انسان هم در صورت مصرف بره موم می تواند از خواص آن استفاده ببرد. مهمترین خواص عمومی بره موم برای انسان تقویت سیستم ایمنی است.


نحوه مصرف بره موم

بره موم هم به شکل خالص هم به شکل پودر شده قابل مصرف است. نوع خالص آن به همان شکلی که از کندو برداشت می شود در اختیار خریدار قرار می گیرد، که در این حالت می توان آن را به سادگی به تکه های کوچک تقسیم کرده و جویده و قورت دهید. پودر بره موم را هم می توان بصورت مخلوط در آب به مصرف رساند. ولی بهترین نحوه مصرف بره موم طبیعی، همان مصرف نوع خالص آن است.


چگونگی تاثیر بره موم در درمان سرطان

همانطور که گفتیم بره موم طبیعی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. اما علاوه بر این تاثیر، به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی یا همان تاثیر ضدعفونی کنندگی که در کندو دارد، در درمان بیماری سرطان کمک می کند.
علاوه بر این بره موم باعث ترمیم بافت های آسیب دیده شده و از این لحاظ هم کمک شایانی برای کم کردن تاثیر بیماری سرطان بر بدن دارد. اما بیشترین استفاده از بره موم در درمان سرطان به دلیل تاثیر حفاظتی آن در برابر شیمی درمانی انجام می شود؛ چون بسیاری از بیماران سرطانی زمانی برای درمان، اقدام به شیمی درمانی می کنند و به همین دلیل نیروی بدن شان تحلیل می رود. بره موم طبیعی با کم کردن تاثیر شیمی درمانی بر روی بدن این بیماران، به بهبود هرچه سریع تر این افراد کمک می کند.
اگر قصد خرید بره موم را دارید، می توانید با همکاری با مجموعه عسل ایران نوع طبیعی و خالص آن را خریداری نمایید.