فروشگاه عسل هفت، مرکز خرید ژل رویال طبیعی عسل است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ژل رویال، خواص آن، نحوه مصرف ژل رویال و قیمت هر گرم از ژل رویال مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مرکز خرید ژل رویال

خرید اینترنتی ژل رویال

ژل رویال یک ماده سفید رنگ با بویی تند و طعمی ترش است. ژل رویال با نام شاه انگبین، ژل سلطنتی، ژل شاهانه و غذای ملکه و شیر زنبور عسل معروف است. ژل رویال محصول جانبی کندوی عسل است. این ماده ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی دارد. ژل رویال سالانه به مقدار محدودی تولید میشود و کمیاب است به همین علت قیمت آن بیشتر از سایر محصولات زنبور عسل است.

ژل رویال در خانه های شش ضلعی کندو پس از تخم گذاری ملکه تولید میشود. ژل رویال در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بیماری های صعب العلاج مانند سرطان و دیابت استفاده میشود. تولید کنندگان ژل رویال زنبورهای پرستار هستند.

زنبورهای پرستار در قسمت سر خود یک جفت غده دارند که ژل رویال را تولید و ترشح میکند. به این غده ها غدد هیپوفارنکس میگویند. غده های هیپوفارنکس تنها تا مدت زمان خاصی قادر به ترشح ژل هستند. بعد از اتمام دوره زمانی غده ها تحلیل میروند و ترشح ژل رویال متوقف میشود. در این زمان زنبور پرستار تولید ژل رویال را به نسل جوان میسپارد و خود به وظایف دیگر میپردازد.

ژل رویال غذای لارو های زنبور عسل و همچنین غذای ملکه زنبور هاست. به همین علت به ژل رویال غذای ملکه و شیر زنبور عسل گفته میشود. ژل رویال غذای سه روز اول پس از تولد لارو های زنبور عسل است. به نوزادان زنبور عسل لارو گفته میشود. لارو های زنبور عسل سه روز پس از تولد از ژل رویال تغذیه میکنند. پس از این سه روز، لارو ها شروع به تغذیه از عسل و گرده گل موجود در کندو میکنند.

خرید اینترنتی ژل رویال

خواص ژل رویال

ژل رویال خواص بسیاری دارد ما در این قسمت به برخی از خواص ژل رویال میپردازیم. ژل رویال خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. مصرف ژل رویال برای تقویت حافظه مفید است. ژل رویال برای بیماران آلزایمری بسیار مفید است.

ژل رویال با کاهش درجه کلاژن پوستی شاداب میسازد. مصرف ژل رویال باعث پیشگیری و درمان پوکی استخوان میشود. ژل رویال به درمان عوارض ناشی از شیمی درمانی کمک میکند. ژل رویال برای کنترل بیماری دیابت مفید است. درمان ناباروری مردان از خواص ژل رویال است. ژل رویال به بهبود سلامت روان کمک میکند.

مصرف ژل رویال باعث محافظت از مغز و درمان بیماری های عصبی میشود

خرید اینترنتی ژل رویال

مرکز خرید ژل رویال

ژل رویال طبیعی و خالص عسل که به دلیل خواص فراوان به صورت خوراکی و یا در قالب لوسیون صورت و … استفاده می شود، در این مرکز خرید و فروش فراورده های زنبورعسل با مناسب ترین قیمت قابل تهیه می باشد.
ژل رویال ماده ای شیری رنگ است که از طعم بی نظیر و خاصی برخوردار می باشد و توسط زنبوران عسل کارگر تولید می شود و با بریدن حجره ملکه از شان و خارج کردن لارو های درون آن، استخراج می گردد.
این ماده ارزشمند که در صورت نگهداری در شرایط مطلوب، به مدت طولانی قابل مصرف است، از طریق مراکز خرید و فروش این محصولات همچون مرکز عسل ایران، قابل عرضه به نقاط مختلف کشور می باشد.
نکته ای که در مورد ژل رویال توجه محققان را به خود جلب نموده است، عمر پنجاه و دو برابری ملکه نسبت به سایر زنبوران می باشد، چرا که ملکه از این محصول به صورت مادام العمر تغذیه می نماید.