قیمت ژل رویال عسل در در تمام نقاط کشور ایران متفاوت است و این موضوع وجود ژل های چینی تقلبی در بازار است که با قیمتی ارزان به فروش می رسد. ژل رویال علاوه بر خاصیت درمانی انواع سرطان ها خاصیت دارویی بسیار دیگری نیز در بر دارد.قبل از وارد شدن ژل رویال های چینی، ژل رویال ایران به صورت طبیعی وارد بازار می شد که در حال حاضر افراد سودجو برای کسب منفت خود ژل رویال تقلبی را وارد بازار کرده اند.

ژل رویال عسل

ژل رویال این فرآورده زنبور عسل که یک غذای کامل است دارویی بسیار معجزه گر برای درمان انواع بیماری ها است.در مورد مصرف ژل رویال باید به این نکته اشاره کرد که تنها ملکه است که از این غذای شاهانه استفاده می کند.اما زنبورهای دیگر حق استفاده از این مکمل غذایی را ندارند.ژل رویال برای انسان ها نیز بسیار مفید است.

ژل رویال ماده ای شیری رنگ است که هر چه رنگ روشن تری داشته باشد تازه تر است. ژل رویال طعمی ترش و بویی تند دارد. ژل رویال یکی از محصولات جانبی کندوی زنبور عسل است. این محصول طبیعی یکی از دارویی ترین و مهم ترین محصولات کندوی عسل است. ژل رویال نسبت به سایر فرآورده های زنبور عسل دارای قیمت بالاتری است . بالا بودن قیمت ژل رویال در مقایسه با محصولات دیگر زنبور عسل به دلیل تولید محدود آن و همچنین خواص دارویی شگفت انگیز این محصول است. ژل رویال در طب سنتی، طب اسلامی و طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. ژل رویال طبیعی بعد از تخم گذاری زنبور ملکه در کندوی عسل تولید میشود. ژل رویال سالانه به مقدار بسیار کمی تولید و برداشت میشود. برداشت ژل رویال نیاز به تجربه و تخصص و دقت کافی دارد.

تولی کنندگان ژل رویال در کندوی زنبور عسل، زنبور های پرستار هستند. این زنبور ها در قسمت سر خود دارای دو عدد غده ی تولید کننده ی ژل رویال دارند. این غده ها بعد از یک دوره تولید و ترشح ژل رویال، تحلیل رفته و دیگر ژل رویال ترشح نمیکنند. در چنین موقعی زنبور پرستار تولید ژل رویال را به زنبور های جوان تر از خود میسپارد. ژل رویال تمام مواد مغذی لازم برای رشد لارو های زنبور عسل را در خود دارد، به همین علت، به ژل رویال غذای ملکه و شیر زنبور عسل گفته میشود. ژل رویال، غذای لارو های زنبور عسل تا سه روزگی است. بعد از گذشت سه روز از تولد لارو های زنبور عسل، لارو ها شروع به تغذیه از گرده گل و عسل طبیعی میکنند. اما لارو ملکه زنبور عسل تا پایان عمر از ژل رویال تغذیه میکند.

ژل رویال، معمولا به صورت زیر زبانی مصرف میشود اما اگر افراد از طعم ژل رویال خوششان نمی آید میتوانند ژل رویال را به صورت مخلوط با عسل طبیعی مصرف نمایند. ژل رویال پس از برداشت از کندو، باید در دمای یخچال یا فریزر قرار گیرد. در غیر این صورت به سرعت فاسد میشود و ارزش غذایی و دارویی خود را از دست میدهد.

قیمت ژل رویال عسل

خواص دارویی ژل رویال

مصرف ژل رویال به افزایش طول عمر کمک میکند. ژل رویال باعث درمان بیماری های عصبی میشود. مصرف ژل رویال به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند. زیرا ژل رویال دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. مصرف ژل رویال به بهبو سلامت روان کمک میکند. ژل رویال با افزایش تعداد گلبول های قرمز خون، باعث درمان کم خونی و یا پیشگیری از آن میشود. ژل رویال، باعث کاهش کلسترول خون و محافظت از مغز میشود. مصرف ژل رویال برای بیماری آلزایمر بسیار مفید است. ژل رویال به کاهش اثرات ناشی از شیمی درمانی کمک میکند. ژل رویال باعث کنترل بیماری یابت میشود. درمان ناباروری در مردان یکی دیگر از خواص ژل رویال طبیعی است.

قیمت ژل رویال عسل

قیمت ژل رویال عسل طبیعی نسبت به ژل رویال های تقلبی متفاوت است.
ژل رویال اصل و طبیعی به دلیل خاصیت دارویی و درمانی که دارد دارای قیمت بالایی است.
اما زنبورداران مرکز عسل هفت که خود در جهت جمع آوری این دارو تلاش و زحمت می کشند ژل رویال اصل و طبیعی را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.
جهت خرید ژل رویال اصل و فرآورده های زنبور عسل با زنبورداران این مرکز در ارتباط باشید.