برای اطلاع از قیمت ژل رویال در سال 1402 مرکز عسل هفت، مقاله ی زیر را برای شما تهیه نموده است. فروشگاه عسل هفت، مرکز فروش عمده و تکی انواع فراورده های ارگانیک و طبیعی زنبور عسل با ضمانت نامه ی آزمایشگاه های معتبر کشور میباشد. برای آشنایی با ژل رویال و خواص آن برای سلامت بدن و همچنین برای اطلاع از چگونگی سفارش و تهیه این محصول از فروشگاه با مقاله ی زیر همراه باشید.

قیمت ژل رویال در سال 1400

قیمت ژل رویال در سال 1402

ژل رویال یکی از دارویی ترین و مهم ترین محصولات کندوی زنبور عسل به حساب می آید. ژل رویال با نام های شاه انگبین، ژل شاهانه، ژل سلطنتی ، غذای ملکه و شیر زنبور عسل نیز معروف است. ژل رویال یکی از محصولات جانبی زنبور عسل است. قیمت ژل رویال طبق روال در سال 1402 از سال های قبل بیشتر است. اگر بخواهیم نگاهی کلی به بهای ژل رویال بیندازیم، قیمت ژل رویال در مقایسه با قیمت محصولات دیگر زنبور عسل بالاتر است. ژل رویال به صورت عمده به شکل کیلویی و به صورت جزئی ، حداقل در بسته بندی های 10 گرمی در مرکز عسل هفت عرضه میشود. دلیل بالا بودن قیمت ژل رویال در مقایسه با سایر محصولات زنبور عسل، تولید محدود و کم یاب بودن این محصول و خواص درمانی شگفت انگیز ژل رویال است.

برای اطلاع از قیمت ژل رویال در سال 1402 با مدیر فروش مرکز عسل هفت در ارتباط باشید.

از خواص دارویی ژل رویال در طب مدرن و طب سنتی برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. ژل رویال زنبور عسل را در کندو، زنبور های پرستار تولید میکنند. ژل رویال، ماده ای سفید مایل به زرد است و بویی تند و طعمی ترش دارد. هر چه ژل رویال رنگ روشن تری داشته باشد، تازه تر است. در سر زنبور های پرستار، یک جفت غده ی ترشح کننده ی ژل رویال وجود دارد. این غده ها تنها برای مدت خاصی قادر به تولید ژل رویال هستند. این غده ها پس از مدتی تحلیل رفته و از بین میروند. در این زمان، زنبور های پرستار، وظیفه ی تولید ژل رویال را به نسل جوانتر میسپارند. ژل رویال سرشار از انواع پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی ضروری برای رشد لارو های زنبور عسل است. به همین علت به ژل رویال، غذای ملکه و شیر زنبور عسل نیز گفته میشود. ژل رویال غذای لارو های زنبور عسل از ابتدای تولد تا سه روزگی آن هاست. لارو های زنبور عسل پس از گذشت سه روز به خوردن گرده گل و عسل طبیعی روی می آورند. اما زنبور ملکه تا پایان عمر از ژل رویال تغذیه میکند.

قیمت ژل رویال در سال 1400

خرید ژل رویال اصل

ژل رویال زنبور عسل را در خارج از کندو باید در دمای یخچال یا فریزر نگهداری کرد. ژل رویال برای درمان بسیاری از بیماری ها به صورت زیر زبانی مصرف میکند. افرادی که طعم ژل رویال را دوست ندارند، میتوانند آن را به صورت مخلوط با عسل میل کنند.

مصرف ژل رویال زنبور عسل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود زیرا ژل رویال دارای خاصیت انتی اکسیدانی قوی است. درمان ناباروری در مردان یکی از خواص ژل رویال زنبور عسل میباشد. ژل رویال به درمان کم خونی با افزایش تعداد گلبول های قرمز خون کمک میکندو مصرف ژل رویال طبیعی به درمان زخم ها کمک میکند. این محصول زنبور عسل باعث بهبود سلامت روان میشود. ژل رویال زنبور عسل کلسترول خون را کاهش میدهد. مصرف ژل رویال به درمان بیماری های عصبی کمک میکند. ژل رویال زنبور عسل به افزایش طول عمر کمک میکند.

برای خرید ژل رویال اصل با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.