آیا می دانید که یکی از راه های آگاهی از قیمت انواع عسل ارگانیک یا طبیعی به صورت عمده و خرده اینست که با همکاران ما در مرکز عسل ایران تماس حاصل نمایید؟
امروزه اگر به یک فروشگاه معتبر عسل برای خرید رفته باشید، حتما با نام های عسل طبیعی، عسل زنده یا عسل ارگانیک، آشنایی داشته اید و می دانید که یک عسل، زمانی می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را داشته باشد که کاملا خالص و یا ارگانیک و زنده باشد.
امروزه تمامی تولیدکنندگان عسل در کشور ما، بیکار ننشسته و در راستای بالا بردن کیفیت و درصد ارگانیک بودن عسل تولیدی خود، تلاشی جدی نموده اند، اما خب هنوز هم تعداد این تولیدکنندگان معتبر؛ به تعداد انگشتان دو دست هم نرسیده و در این میان می توان به استان هایی چون اردبیل، لرستان، همدان، کردستان و خوزستان، به عنوان تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی، اشاره داشت.
عسل طبیعی یا عسل زنده، عسلی بوده که مستقیما از شهد گل های گیاهان دارویی و از کندو عسل برداشت گردیده باشد و هنگام بسته بندی و عرضه به بازار در کارخانجات، زیر حرارت بالا قرار نگرفته و به نوعی پردازش شده نباشد. ارگانیک بودن عسل هم به این معنا بوده که هیچگونه ماده ی شیمیایی به فرآیند تولید عسل، اضافه نشده باشد که خب می تواند از درصد طبیعی بودن آن، بکاهد.
اما آیا می دانید که اولا تولید عسل ارگانیک، نیاز به چه تدابیر و اقداماتی از سوی تولیدکنندگان داشته و اینکه چگونه می توان عسل طبیعی و ارگانیک موجود در بازار را شناسایی و خریداری کرد؟

خرید عسل ارگانیک

تولید عسل ارگانیک

همانطور که متوجه شدید، این عسل ارگانیک و طبیعی بوده که می تواند خواص منحصربه فرد دارویی و درمانی را دارا باشد و با توجه به محبوبیت این ماده غذایی در میان افراد جامعه؛ تولیدکنندگان عسل بایستی با بالا بردن درصد خلوص و کیفیت عسل تولیدی، در ارتقای سطح سلامت درصد بالایی از افراد جامعه، نقش فزاینده ای را ایفا کنند.
اما تولیدکنندگان عسل ارگانیک باید بدانند که با کنترل کردن و رعایت نکاتی، می توانند در تولید عسل با درصد بالایی از ارگانیک بودن، موفق باشند:

  1. دیده شده که برخی از تولیدکنندگان عسل، از انواع مواد و داروهای شیمیایی برای تسریع در برداشت عسل، به زنبورعسل خورانده اند که خب این مورد یکی از موارد مهم در عدم ارگانیک بودن عسل تولیدی بوده است.
  2. یکی دیگر از مسائل مهم، سم پاشی های کنترل نشده برای از میان بردن آفت های موجود در کندو عسل بوده که خب یکی از راهکارهای مناسب، می تواند سم پاشی های کنترل شده در فضاهای باز باشد.
  3. و در آخر عدم استفاده از موم خود عسل یا کندوهایی که دارای مواد اولیه طبیعی نبوده اند هم می تواند در بالا نبودن درصد ارگانیک بودن عسل، نقش مهمی را داشته باشد.

شایان ذکر است که این عسل ارگانیک و طبیعی، سازگاری بیشتر و بهتری را با بدن انسان ها داشته و همواره توصیه شده تا از مراکز فروش معتبر، عسلی ارگانیک و طبیعی را بخواهید و اگر مرکز فروشی را نمی شناسید و اطمینان از معتبر بودن آن نداشته اید، به هیچ وجه عسل خریداری نکنید.
اما امروزه یکی از موارد مهمی که همواره تبدیل به دغدغه ای جدی برای مصرف کنندگان عسل گردیده، شکرک زدن و یا رس زدن عسل بوده که عده ای آن را نشان از تقلبی بودن عسل دانسته اند. آیا می دانید که اصلا این عسل طبیعی و زنده است که شکرک می زند و یکی از راهکارهای شناخت عسل ارگانیک و طبیعی، همین شکرک زدن آن است؟

خرید عسل ارگانیک

شکرک زدن عسل طبیعی

گفتنی است که عسل زنده، رفتاری کاملا مشابه با بدن انسان داشته و در شرایط دمایی گوناگون، دیر یا زود بسته به نوع شهد آن، شکرک زده و رس می بندد که این ویژگی به هیچ وجه نشان از تقلبی بودن عسل نیست.
باید بدانید از جمله شناسه های عسل طبیعی ،رس زدن این محصول می باشد، چرا که عسل یک ماده قندى فوق اشباع است و یکى از آنزیم هاى مهم عسل، آنزیمى است به نام دیاستاز که در صورت مهیا بودن شرایط (قرار گرفتن عسل در محیطى با درجه حرارت بین7 – 14) ذرات خیلى ریز محلول در عسل را به خود جذب کرده و پس از تشکیل هسته شروع به رس کردن (متبلور، کریستالیزه شدن) آن مى کند.
این تنها یک حالت فیزیکى است مثل یخ زدن آب، بنابراین هیچ تأثیر سوئى در خواص و کیفیت عسل ندارد و براى برطرف کردن آن مى توان ظرف محتوى عسل را درون ظرف آب گرم قرار داده و به آرامى حرارت دهید تا به حالت طبیعى درآید.
در حال حاضر تمامی مشتریان و مصرف کنندگانی که کیفیت بالای عسل برایشان از اهمیت زیادی برخوردار بوده، می توانند با ارتباط داشتن با مراکز فروش انواع عسل ارگانیک و طبیعی ایرانی، بهترین و مرغوبترین عسل را با قیمت مناسبی نیز خریداری کنند و خریدی تضمینی را تجربه نمایند.

شکرک زدن عسل

با عسل شکرک زده چه کنیم

عسل حرارت ندیده

اگر عسل شکرک نزند

خرید اینترنتی عسل ارگانیک

شاید این تصور برای شما بوجود بیاید که دسترسی به عسل طبیعی در همه شهرها مقدور است و برای خرید این محصول به هر فروشگاهی مراجعه کنید.

اما در نظر گرفتن همه آنچه که گفته شد مشخص می کند که در این بازار متلاطم و نامطمئن، خرید عسل ارگانیک یا طبیعی چندان راحت نیست.

به جرأت می گوییم که تولید و برداشت عسل ارگانیک در ایران بسیار بسیار کم و اکثر عسل هایی که با عنوان ارگانیک مطرح می شوند اینگونه نیستند.

اما چگونه به عسل واقعا طبیعی دسترسی داشته باشیم؟

یکی از بهترین راهکارها، خرید اینترنتی عسل می باشد.

فروشگاه های اینترنتی زیادی بطور تخصصی در زمینه فروش تخصصی عسل فعالیت دارند.

یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه اینترنتی عسل هفت می باشد.

مجموعه عسل هفت، یک مرکز حرفه ای و تخصصی در تولید و فروش انواع عسل طبیعی مخصوصاً عسل های تک گل می باشد.

انواع عسل طبیعی عرضه شده در فروشگاه عسل هفت عبارتند از:

  • عسل چند گیاه
  • عسل گون گز
  • عسل کنار
  • عسل آویشن
  • عسل مرکبات
  • عسل گشنیز
  • عسل یونجه
  • عسل اکالیپتوس
  • عسل قنقال
  • عسل شوید
  • عسل وحشی

فروشگاه اینترنتی عسل هفت

سایت فروش عسل طبیعی

این روزها سایتهای بسیاری در زمینه فروش عسل طبیعی فعالیت می کنند.

بسیاری از آنها سایتهایی هستند که علاوه بر عسل، کالاها و محصولات دیگری نیز به فروش می رسانند.

اما برخی از آنها سایت تخصصی فروش عسل می باشند.

اعتماد به همه آنها غیر ممکن است و لزوماً همه آنها مجموعه های سالم و منصف نیستند.

[av_notification title=” icon_select=’yes’ icon=’ue81f’ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-4ud10t’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
در درجه اول خرید عسل طبیعی را از سایتهایی انجام دهید که بصورت تخصصی در زمینه عسل و فرآورده های زنبورعسل کار می کنند.
[/av_notification]

برخی از این سایتها ادعا می کنند خودشان زنبوردار هستند و خرید از آنها، خرید مستقیم از زنبورداران است.

سوای از صحت و سقم این موضوع که آیا واقعا آنها زنبوردار هستند، مشتریان باید به دنبال خرید از هر زنبورداری نباشند بلکه محصولات خود را از زنبورداران خوب و مجموعه های سالم خریداری کنند.

راههایی نیز برای شناخت مجموعه های متخصص و البته متعهد وجود دارد که به برخی از آنها اشاره شد.

[av_notification title=” icon_select=’yes’ icon=’ue81c’ font=’entypo-fontello’ color=’blue’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-p3kt’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
در مرکز عسل هفت، ما این حق را برای شما قائل هستیم که هر گونه پرسش و سوالی دارید از ما بپرسید و وظیفه ما نیز پاسخگویی است.
بنابراین از طریق فرمهای ارتباطی یا شماره های موجود در سایت با شما در ارتباط هستیم.
[/av_notification]

خرید عسل ارگانیک

قیمت عسل ارگانیک

قیمت انواع عسل طبیعی براساس حجم سفارش شما، مشخص می شود.

  • قیمت فروش عمده
  • قیمت مصرف کننده

از آنجا که قیمت عسل طبیعی بنا به دلایل بسیاری در طول سال متغیر است امکان درج آنها در اینجا مقدور نیست.

اما نگران نباشید. ما برای آن هم راهکارهایی داریم.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت مصرف کننده یا همان قیمت خرده فروشی عسل طبیعی به لینک فروشگاه عسل هفت مراجعه نمایید تا بصورت آنلاین از قیمت ها آگاه شوید.

برای خریداران عمده عسل طبیعی نیز، لیست قیمت خود را بصورت روزانه بروزرسانی می کنیم.

با مراجعه به جدول قیمت محصولات عسل هفت، یا ارتباط با همکاران ما، از جدیدترین قیمت انواع عسل طبیعی آگاه خواهید شد.

قیمت عسل طبیعی