آیا می دانید در میان انواع مختلف گرده گل های موجود در بازار، بالاترین قیمت و بهترین نوع کیفیت متعلق به گرده گل های ایرانی می باشد؟
بسیاری از محققان و دانشمندانی که درباره فرآورده های زنبورعسل به نحقیق مشغول هستند اعتقاد دارند که گرده گل محصولی است که مصرف منظم آن می تواند منجر به افزایش طول عمر شود.
امروزه با افزایش آگاهی مردم نسبت به خواص و فوایدی که گرده گل برای بدن دارد، خرید و مصرف این محصول در حال افزایش بوده و همین امر سبب شده است تا خریداران به دنبال بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول باشند.
خریداران باید این نکته را در نظر بگیرند که در بازار گرده گل، بالاترین کیفیت متعلق به گرده گل ایرانی می باشد . گرده گل های ایرانی به دلیل اینکه از گل های مرغوب و متنوع طبیعت ایران به تولید رسیده اند از نظر وجود پروتئین و املاح معدنی غنی بوده و بهترین نوع این محصول به شمار می آیند.
البته این بهترین بودن باعث شده است تا قیمت آن هم نسبتاً بالا باشد. البته این اختلاف قیمت چندان زیاد نبوده و به همین دلیل کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب باعث شده است تا گرده گل ایرانی خریداران زیادی داشته باشد.
خریداران بهترین نوع این محصول می توانند با تماس با مجموعه عسل ایران از طریق راه های ارتباطی زیر موفق به انجام خرید خود شوند.