آیا شما هم جزو افرادی هستید که به دلیل عدم آشنایی با فواید خوردن عسل بصورت موم دار، آن را فقط بصورت مایع خرید و مصرف می کنید؟
حتما دیده اید که انواع مختلف عسل بصورت های موم دار و یا بدون موم در اختیار خریدار قرار می گیرد. در نوع موم دار، یا عسل را به همان شکلی که از کندو برداشت کرده اند و یا بعد از جدا کردن از شان به فروش می رسانند.
در نوع مایع هم بعد از اینکه بوسیله دستگاه های مخصوص، عسل را از موم جدا کردند آن را در بسته بندی های مختلف و یا شیشه های یک کیلویی به فروش می رسانند.
انتخاب هر کدام از این نوع عسل به سلیقه و خواست خریدار بستگی دارد؛ اما هستند کسانی هم که با آگاهی از فواید عسل موم دار، اقدام به خرید این نوع از این محصول می کنند و عسل را همیشه همراه با موم مصرف می کنند.
یکی از فواید عسل، کمک به درمان بیماری های گوارشی مخصوصا معده است. خوردن عسل موم دار باعث خواهد شد تا تاثیر عسل بر این مشکل چند برابر شود؛ موم را باید همراه با عسل به مصرف رساند.
البته برخی می گویند که باید ان را جوید و نباید قورت داد. اما هیچ دلیلی برای عدم خوردن موم عسل وجود ندارد. پس با خیال راحت می توانید اقدام به خوردن موم همراه با عسل نمایید.
خریداران انواع مختلف عسل در صورتی که می خواهند تا این محصول را بصورت موم دار خریداری نمایند، می توانند با مجموعه عسل ایران همکاری نموده و بهترین نوع آن را دریافت کنند.