فروشگاه تخصصی عسل هفت، مرکز فروش کپسول بره موم اصل با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خواص درمانی آن برای سلامت بدن، همچنین اطلاع از نحوه سفارش این محصول و تهیه آن با مقاله زیر همراه باشید.

فروش کپسول بره موم

قیمت بره موم کیلویی

بره موم یکی از محصولات جانبی کندوی زنبور عسل است. این مجصول در مقایسه با محصول اصلی کندوی عسل یعنی عسل طبیعی کمتر شناخته شده است اما خواص دارویی آن با عسل طبیعی برابری میکند. قیمت یک کیلو بره موم یا فرآورده بره موم با قیمت یک کیلو عسل طبیعی برابری میکند. این محصول ماده ای خمیری شکل با بویی مطبوع است که منشا گیاهی دارد. بره موم در طب سنتی و طب اسلامی همچنین در طب مدرن برای درمان بیماری های مختلفی استفاده میشود. بره موم در بازار در دو دسته ی بره موم خام و بره موم فراوری شده دسته بندی میشود. بره موم خام همان بره مومی است که زنبوردار به صورت مستقیم از کندوی عسل برداشت کرده و در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. بره موم خام دارای ناخالصی هایی از جمله گرد و غبار و تکه هایی از کندو است. بره موم خام برای سیستم گوارشی قابل جذب نمیباشد. البته مصرف بره موم خام باعث تقویت و پاکسازی لوله گوارشی میشود. بره موم فراوری شده همان بره موم خام است که مولکول های آن شکسته شده و به مولکول های کوچک قابل هضم برای سیستم گوارشی تبدیل شده است. بره موم فراوری شده تمام خواص دارویی و درمانی بره موم خام را در خود دارد. کپسول بره موم، پودر بره موم و عصاره بره موم نمونه هایی از بره موم فرآوری شده هستند. بره موم در بازار در سه رنگ بره موم سبز، بره موم قهوه ای و بره موم سیاه موجود است.

برای اطلاع از قیمت بره موم و محصولات بره موم با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

فروش کپسول بره موم

مرکز فروش کپسول بره موم

بره موم سبز، در حال حاضر مرغوب ترین نوع بره موم در بازار است. بره موم دارای خاصیت شکل پذیری در دماهای مختلف است. بره موم در دمای پایین سخت و شکننده میشود و در دمای بالا خمیری و نرم است. دلیل حالت پذیر بودن بره موم در دماهای مختلف وجود موم عسل در آن است. بره موم در کندوی عسل به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده قوی کاربرد دارد. زنبور عسل از بره موم برای پاکیزه نگه داشتن محیط داخلی کندو استفاده میکند. بره موم همچنین توسط زنبور های عسل برای بستن منافذ و شکاف های موجود در دیواره کندو استفاده میشود.

بره موم یک آنتی بیوتیک و یک ضد عفونی کننده ی بسیار قوی است. بره موم طبیعی ضد میکروب است و از رشد تومور در بدن جلوگیری میکند. بره موم برای روده بسیار مفید است و باعث تقویت روده میشود. مصرف بره موم برای درمان کولیت روده بسیار مفید است. این محصول برای پوست و رحم بسیار مفید است. بره موم باعث بهبود عملکرد ریه میشود. مصرف بره موم باعث درمان عفونت مجاری ادراری و مجاری تناسلی میشود. بره موم باعث کنترل سرطان میشود. مصرف بره موم بیماری های گوش را درمان میکند. بره موم باعث درمان زخم معده میشود. مصرف بره موم باعث درمان بیماری های ریوی میشود. بره موم ویروس های معده را از بین میبرد. مصرف بره موم باعث بهبود سردرد میشود. بره موم برای بهبود گرفتگی صدا مفید است. مصرف بره موم باعث درمان آلرژی میشود. بره موم تورم و التهاب گلو را برطرف میکند. درمان برونشیت یکی دیگر از خواص بره موم است.

فروشگاه عسل هفت مرکز فروش بره موم خام و انواع بره موم فراوری شده میباشد. برای سفارش محصول روی لینک فروشگاه ضربه بزنید.