معجون چهار مغز عسل از جمله خوشمزه ترین محصولات تهیه شده از عسل طبیعى است که با طعمى کاملاً متفاوت خرید و فروش و عرضه مى گردد.
عسل جایگاه ویژه اى در سفره صبحانه یا عصرانه ى خانواده هاى ایرانى دارد . کسانى که عسل را در میان وعده هاى غذایى خود جای مى دهند از خطر بسیارى از بیمارى ها مصون می مانند .
بزرگترین ویژگى عسل این است که تا مدت ها بدون نگرانى از فاسد شدن مى توان آن را نگهدارى و استفاده کرد .
ترکیب عسل با  چهار مغز گردو ، فندوق ، پسته و بادام که هر چهار تا از مواد مغذى و گرم هستند ، طعم عسل را بسیار متفاوت و دلچسب تر می کند که به عنوان تغذیه اى مقوى و انرژى زا معرفى و مصرف آن به تمام مشتریان سفارش مى شود .
این چهار مغز بیست نوع پروتئین در خود دارند که در صورت مخلوط با عسل خواص خوراکى و درمانى عسل را دو چندان مى کند .
 از جمله مواد مورد نیاز بدن که در این چهار مغز یافت مى شود میتوان به فسفر، آهن ، منگنز، مس و روی ، کلسیم و پتاسیوم ، انواع ویتامین هاى A ، B و E ، انواع پروتئین ها و املاح ضرورى و اسیدهاى چرب غیر اشباع که براى بدن مفید و حیاتى است ، اشاره نمود. 
خواص مغزگردو : 
وجود مقدار زیادى امگا 3 در گردو باعث تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشى و آلزایمر ، درمان میگرن ، استرس ، افسردگى ، بیمارى هاى قلبى ، رماتیسم ، بیمارى هاى سرطان و باعث تنظیم سوخت و ساز بدن مى شود .
خواص مغز پسته : 
پسته سرشار از آهن است و براى درمان کم خونى به استفاده از آن تأکید مى کنند . همچنین از پسته براى تقویت بینایى ، تقویت معده و درمان سرفه استفاده مى شود.
خواص مغز بادام :
بادام داراى آنتى اکسیدان و ضد سرطان و ضد پیرى و آلزایمر است . مصرف بادام باعث تنظیم قند خون و فشار خون و حفاظت بدن از بیمارى هاى قلبى مى شود . 
خواص مغز فندق : 
از خواص فندق مى توان تقویت هوش ، معده ، اعصاب ، بینایى ، دستگاه گوارشى ، درمان اسهال ، سردرد ، تب و درمان تنگى نفس را نام برد . 
با توجه به خواص گفته شده پیشنهاد ما به شما این است که مصرف معجون چهار مغز با عسل را در وعده هاى غذایى خود امتحان کنید . 
همکاران ما مغز گردو ، فندق ، پسته و بادام را به صورت تازه تهیه و با عسل کاملاً طبیعى ترکیب مى کنند و با بسته بندى مناسب براى ارائه به شما مصرف کننده گرامى آماده مى کنند . 
تمامى سفارشات مینى مارکت ها ، سوپر مارکت ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، و سایر مصرف کنندگان توسط این مجموعه پذیرفته مى شود.