هرکسی می تواند با یک حساب سرانگشتی ساده متوجه شود که خرید از تمام مراکز ایران که فروش عسل را با کیفیت مرغوب و بصورت مستقیم انجام می دهند، با صرفه تر خواهد بود.
برای عسل صفات بسیاری عنوان می شود: غذای کامل، خوراکی شگفت انگیز، خوردنی ارزشمند، اکسیر جوانی و… اما در بین تمام این اسامی و القاب، قرآن یک تعریف جامع و کامل بیان کرده است: غذایی که شفای مردم در آن است.
در خرید تمام مواد غذایی که عسل هم در بین آنها قرار می گیرد، خریدار به دنبال دو فاکتور اصلی است: قیمت مناسب و کیفیت مرغوب.
هر دو این فاکتور ها را می توان با انتخاب یک مرکز فروش خوب در کنار هم بدست آورد. مرکزی که بتواند بصورت مستقیم و بدون واسطه موفق به تامین مرغوب ترین نوع این محصول شود، بهترین گزینه برای مراجعه برای خرید تمام انواع مختلف عسل های ایران خواهد بود.
در کشور ما ایران، که تولید عسل هم کم نیست می توان چنین مرکز هایی را با جستجو در اینترنت پیدا کرد؛ مراکزی که هم بصورت مستقیم با تولید کننده اصلی همکاری دارند و هم اینکه فقط محصولات مرغوب را به فروش می رسانند.
یکی از این مراکز، مجموعه ایران هانی می باشد که صداقتی که در کار خود پیشه کرده است باعث افزایش اعتماد خریداران شده و میزان فروش را هم افزایش داده است.