فروش عمده پودر بره موم طبیعی استراتژی موثر و مفیدی در به فروش رساندن محصولات در حجم گسترده بوده است .
بره موم یکی از مواد تولید شده توسط زنبور عسل است که دارای فواید بسبار زیادی می باشد و برای درمان اکثر بیماری ها توسط پزشک نیز توصیه می شود. این محصول به صورت عمده نیز به فروش می رسد که به دلیل فواید خاص و بی نظیر این نمونه از محصول، فروش عمده ی آن مورد استقبال خریداران و مشتریان زیادی قرار گرفته و همین امر باعث شده تا میزاد درصد فروش این محصول نیز به طرز چشم گیری افزایش یابد.

فروش بره موم خام

خرید اینترنتی بره موم

بره موم ماده ای است خمیری شکل که توسط زنبور عسل به صورت مستقیم تولید میشود. این محصول بویی مطبوع حاصل از مواد گیاهی موجود در آن دارد. بره موم محصول جانبی کندوی زنبور عسل است و خواص دارویی فراوانی دارد. از بره موم در تولید انواع مواد دارویی و بهداشتی و پزشکی استفاده میشود. بره موم نسبت به محصول اصلی زنبور عسل یعنی عسل طبیعی ناشناخته تر است اما خواص بیشتری دارد. قیمت هر کیلو بره موم یا فرآورده حاصل از بره موم خام از یک کیلو عسل طبیعی بیشتر است. از بره موم در طب سنتی و طب اسلام برای درمان انواع بیماری ها استفاده میشود. بره موم در بازار در رنگ های سبز، قهوه ای و سیاه موجود استو بره موم سبز در حال حاضر مرغوب ترین نوع بره موم در بازار ایران است. رنگ بره موم به رنگ ترکیبات تشکیل دهنده آن بستگی دارد. بره موم تشکیل شده از موم، گرده گل و صمغ است. رنگ بره موم تا حد زیادی به رنگ مغ موجود در آن بستگی دارد.

 

خرید پودر بره موم

فروش پودر بره موم

بره موم خاصیت حالت پذیری در دما های مختلف دارد. بره موم در دمای پایین سخت و شکننده و در دمای بالا نرم و شکل پذیر است. بره موم به دلیل وجود موم عسل در آن اینگونه حالت پذیر است و در دماهای مختلف تغییر حالت میدهد. بره موم در کندوی عسل به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده استفاده میشود. بره موم محیط درونی کندو را پاک نگه میدارد. علاوه بر آن، زنبور های عسل از بره موم به عنوان سیمانی برای بستن درز ها و شکاف های کندو از بره موم استفاده میکنند. بره موم به وسیله تله بره موم از کندوی عسل برداشت میشود. تله بره موم یک تخته میباشد که دارای شکاف ها و منافذ زیاد است. زنبور های عسل این غریزه را دارند که در صورت مواجهه با منفذ یا شکافی غیر عادی در کندو آن را با بره موم پر کنند. زمانی که زنبور دار تله بره موم را در کندو قرار میدهد زنبورها آن را با بره موم پر میکنند.

بره موم در دو حالت بره موم خام و بره موم فرآوری شده در بازار عرضه میشود. بره موم خام همان بره مومی است که زنبوردار آن را از کندو برداشت میکند. بره موم خام برای سیستم گوارشی قابل هضم نیست اما میتواند آن را پاکسازی کند. بره موم فراوری شده همان بره موم خام است که به صورت خالص و بدون هیچ گونه ناخالصی میباشد و برای سیستم گوارشی قابل جذب است. برای خرید بره موم خام با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

بره موم خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این محصول به تقویت روده کمک میکند و باعث درمان کولیت روده میشود. بره موم به درمان زخم ها کمک میکند. مصرف بره موم باعث از بین رفتن ویروس های معده میشود. بره موم بیماری های ریوی را درمان کرده و به بهبود عملکرد ریه کمک میکند. بره موم برونشیت  سرماخوردگی را درمان میکند و باعث بهبود گرفتگی صدا میشود.