بهترین عسل طبیعی و با کیفیت صد در صد تضمین شده در سایت عسل ایران به فروش می رسد.با مصرف عسل طبیعی و با کیفیت در واقع یک داروی درمان خانگی بسیار مفید و بی ضرر تهیه کرده اید. 
درباره عسل طبیعی:عسل طبیعی به عسلی گفته می شود که توسط زنبور از جمع آوری شهد گل ها بدست می آید و انسان دخالتی در تولید آن ندارد.عسل کاملا طبیعی سرشار از انواع ویتامین ها و املاح مفید برای بدن است که زنبور می پروراند و آنرا قابل جذب در خون می سازد.
عسل یکی از عالی ترین و مقوی ترین غذاهاست که از سالیان پیش مورد توجه مردم بوده است.
می گویند اولین برداشت عسل توسط انسان مربوط به هفت هزار سال پیش از میلاد مسیح در اسپانیا بوده است،
در واقع انسان همواره به زنبور و ماده حیات بخش آن عسل توجه ویژه داشته است.
درباره زنبورعسل: زنبورعسل از دسته نازک بالان است.
وجود این موجود کوچک برای حیات ما انسان ها و طبیعیت بسیار لازم و ضروری است.در واقع این زنبور است که با جابجا کردن گرده گل ها از نر به ماده باعث باروری و تولید مثل گیاهان می شود که این عمل آنان را گرده افشانی می گویند و بدون آن باروری گیاهان صورت نمی گیرد.
زنبورها میلیون ها سال است که ساکن کره زمین هستند.
دانستن هرچه بیشتر درباره زنبورعسل باعث می شود تا به عظمت خالق آن پی ببرید چرا که زنبور در یک جامعه بسیار منظم زندگی می کند و محصولی به نام عسل تولید می کند که خداوند از آن به شفا تعبیر کرده است.

فروش عسل طبیعی و با کیفیت  

 راه تشخیص عسل طبیعی از مصنوعی:یکی از راه های رایج که برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی بکار می رود شکرک زدن است،عسل طبیعی باید بعد از مدتی شکرک بزند که با کمی حرارت دادن دوباره به حالت قبل باز میگردد.
یک روش دیگربرای تشخیص، این است که مقداری عسل را در یک لیوان آب سرد بریزیم اگر قطره های عسل در لیوان حل نشدند و ته نشین شدند عسل اصل است.
اما این روش ها صددرصد مطمئن نیستند بهترین راه آزمایش عسل در آزمایشگاه و تعیین میزان ساکارز و رطوبت عسل است.