فروش و عرضه عسل طبیعی و درجه 1 سبلان به صورت محدود در سرتاسر ایران با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی و تحویل در آدرس مورد نظرتان از طریق مرکز عسل ایران امکان پذیر می باشد.
جهت درک بیش تر در مورد درجه بندی های مربوط به انواع عسل در جهان تجارت بین الملل بهتر است متن زیر را به دقت مطالعه نمایید تا منظور ما را از عسل درجه 1 یا ممتاز دریابید.

 درجه بندی عسل در آمریکا

وزارت کشاورزی آمریکا ، برای درجه بندی عسل شان و عسل مایع استاندارد هایی را تعیین کرده است که از آن ها در امور فروش ، کنترل کیفیت ، تعیین مقدار وام(!) و نیز برای بازرسی عسل توسط سرویس بازرسی فدرال استفاده می شود. این استاندارد ها برای عسل مایع، من جمله عسل مایع شکرک زده و نیز برای عسل شان، در انواع و اقسام شکل و اندازه از قبیل عسل شان بریده، عسل شان قطعه ای و … ، تعیین شده است.

 

فروش عسل درجه 1 سبلان

برای عسل مایع ، چهار دسته تعیین شده که عبارتند از:
درجه A (تجملی)، درجه B (ممتاز)، درجه C (استاندارد)، درجه D (زیر استاندارد). عواملی که در درجه بندی عسل مورد توجه قرار می گیرند، عبارتند از : طعم، مزه ، روشنی، عدم آلودگی و درصد رطوبت.
طعم و عطر عسل به منبع اصلی گیاه مورد استفاده توسط زنبورعسل ، مربوط می شود.
روشنی عسل به عدم وجود دانه های گرده ، حباب های هوا و مواد معلق دیگر مربوط می شود.
عدم آلودگی مربوط به درجه روشنی و عدم وجود ذرات شان، موم و یا مواد دیگر در عسل می شود.
برای این که دو مورد اخیر دارای شرایط لازم شوند ،عسل بایستی حاوی کمتر از 18.8 درصد رطوبت باشد؛ درجه C ممکن است بیش از 20 درصد رطوبت داشته باشد.

فروش عسل درجه 1 سبلان

نکته
رنگ عسل ، یک عامل کیفیت محسوب نمی شود ،بلکه نشانه نوع گیاهی است که شهد از آن جمع آوری شده و هیچ ربطی به ارزش غذایی و درمانی آن ندارد.
عسل شان به این صورت دسته بندی می شود: عسل شان تجملی آمریکایی(U.S.Fancy) ، عسل شان شماره 1 آمریکایی، عسل شان شماره 2 آمریکایی و عسل شان دسته بندی نشده.

 

فروش عسل درجه 1 سبلان

عواملی که در درجه بندی عسل شان در نظر گرفته می شود عبارتند از: وجود درپوش مومی روی حجره های شان، کنده نبودن این درپوش ها ، یکنواختی عسل و عدم وجود گرده ،ذرات معلق، عسلک و عسل درجه بندی نشده.
لذا شما هموطنان عزیز می توانید ، با استفاده از مندرجات بالا ، درجه عسل مصرفی تان را تشخص داده و همچنین عسل درجه یک و ممتاز را از ما تهیه نموده و آن را با مشخصات گفته شده مقایسه کنید.