قیمت هر کیلو ژل رویال یا رویال ژلی اصل ارگانیک در ایران در حال حاضر چقدر است؟ در این مقاله شما با ژل رویال و خواص درمانی آن و همچنین روش مصرف و نحوه سفارش و تهیه ی آن آشنا میشوید.

قیمت هر کیلو ژل رویال اصل

مرکز خرید ژل رویال طبیعی

ژل رویال زنبور عسل، یک فراورده جانی ارگانیک بسیار مفید و پر خاصیت است. ژل رویال با نام های ژل سلطنتی، ژل شاهانه، شاه انگبین، غذای ملکه و شیر زنبور عسل شناخته میشود. این محصول زنبور عسل سرشار از انواع ریز مغذی ها، پروتئین ها و ویتامین های لازم برای سلامت بدن است. ژل رویال زنبور عسل قیمتی بالاتر از محصولات و فراورده های دیگر زنبور عسل دارد. ژل رویال طبیعی به دلیل تولید محدود، دارای قیمت بالا میباشد. یکی دیگر از دلایل گران بودن ژل رویال خاصیت های درمانی شگفت انگیز این محصول است. ژل رویال زنبور عسل به مقدار محدودی در سال تولید میشود و جزء محصولات کمیاب و با ارزش زنبور عسل به حساب می آید.

مرکز عسل هفت، مرکز خرید ژل رویال طبیعی زنبور عسل است. برای اطلاع از قیمت عمده ژل رویال با کارشناس فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

ژل رویال در کندوی عسل به در خانه های شش ضلعی کندو تولید میشود. ژل رویال به دنبال تخم گذاری زنبور ملکه در این خانه ها تولید میشود. ژل رویال زنبور عسل را زنبور های پرستار در کندوی عسل ترشح میکنند. برای تولید و برداشت منظم ژل رویال از کندوی زنبور عسل از وسیله ای به نام شبکه ی مانع ملکه استفاده میشود. شبکه مانع ملکه به تولید منظم ژل رویال و برداشت آسان آن با محدود کردن عبور ملکه در کندو کمک میکند. ژل رویال ماده ای با حالت ژلاتینی است که رنگ سفید مایل به زرد دارد. ژل رویال بویی تند و طعمی ترش دارد. از خواص دارویی ژل رویال برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود.

قیمت هر کیلو ژل رویال اصل

قیمت هر کیلو ژل رویال اصل چقدر است

ژل رویال زنبور عسل توسط غده های موجود در سر زنبور های پرستار تولید میشود. ژل رویال زنبور عسل توسط این غده ها تا زمانی محدود انجام میشود. بعد از این مدت، غده ها دیگر قادر به تولید ژل رویال نیستند زیرا این غده ها تحلیل رفته و کوچک میشوند. هر چه رنگ ژل رویال روشن تر باشد، تازه تر است. ژل رویال در محیط کندو فاسد نمیشود اما در دمای خارج محیط کندو به سرعت فاسد میشود. ژل رویال زنبور عسل در خارج از محیط کندو باید در دمای یخچال و فریزر نگهداری شود. ژل رویال تمام ریز مغذی ها و مواد مفید لازم برای رشد لارو های زنبور عسل را در خود دارد. برای همین به ژل رویال شیر زنبور عسل و غذای ملکه گفته میشود. ژل رویال معمولا به صورت زیر زبانی مصرف میشود. اما افرادی که با طعم ژل رویال مشکل دارند میتوانند آن را به صورت مخلوط با عسل مصرف کنند. جالب است بدانید ژل رویال در صورتی که با عسل طبیعی مخلوط باشد، در هر دمایی قابل نگهداری است.

قیمت هر کیلو ژل رویال، در مرکز فروش عسل هفت قابل استعلام است. جهت هر گونه سوال و مشاوره درمانی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

ژل رویال زنبور عسل باعث افزایش طول عمر میشود. مصرف این محصول باعث درمان ناباروری در مردان میشود. ژل رویال باعث تقویت سیستم ایمنی بدن است. ژل رویال برای کنترل و درمان دیابت بسیار مفید است. این محصول زنبور عسل به بهبود سلامت روان کمک میکند. مصرف ژل رویال طبیعی باعث درمان کم خونی بدن میشود. ژل رویال زنبور عسل به کاهش کلسترول خون کمک میکند. این محصول باعث کاهش اثرات جانبی شیمی درمانی میشود.