در ایران فروشگاه های زیادی وجود دارد که محصولات زنبور عسل همچون ژل رویال ایرانی را توزیع می نمایند. چیزی که در این میان از ارزش فراوانی برخوردار است اصل بودن آن می باشد.
ژل رویال متاسفانه از جمله مواد دارویی طبیعی می باشد که خرید نوع اصل آن نیاز به تجربه فراوانی دارد و کسانی که می خواهند برای برای بار اول نسبت به خرید آن اقدام نمایند حتما باید به مراکز فروش معتبر مراجعه، و از چنین افرادی با خیال راحت درخواست کمک نمایند.
چیزی که در ظاهر امر قابل رویت است رنگ و طعم آن است که صرفا باید به رنگ کرم تا لیمویی و دارای طعم ترش و گس مانند باشد. این ماده دارویی به علت فساد زود رس ترجیحا باید در فریز نگهداری شود چرا که به مدت دو سال قابلیت ماندگاری را دارا است.
بهترین روش مصرفی آن قرار دادن یک گرم از آن در زیر زبان در هنگام ناشتا می باشد که سریعا از طریق عروق زیر زبانی جذب شده و بهترین جواب دهی را خواهد داشت.
این روز ها افراد زیادی با مخلوط کردن شیر خشک و سایر مواد غیر مجاز سعی بر وارد نمودن نوع تقلبی این محصول به بازار نموده اند که متاسفانه کیفیت و طیف درمانی این محصول معجزه آسا را در حد پایینی قرار می دهند و بیمار به هیچ عنوان نتایج کافی از دوره درمان خود نخواهد دید. و چقدر این امر غیر انسانی است که بخاطر منافع شخصی خویش جان افراد زیادی را در معرض خطر قرار داد. هم اکنون مرکز تخصصی عسل ایران به حول و قوه الهی این توفیق را داشته که نوع اصل این محصول را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و دوای درمان بسیاری از درد ها را به طور مستقیم به بیماران عرضه نماید.