بیشتر خریدارانی که از فروشگاه اینترنتی قصد انجام خرید خود را دارند، برای اینکه بهترین عسل طبیعی ایران را خریداری نمایند قبل از انجام خرید خود می خواهند با دریافت نمونه از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایند.
زنبورعسل برای اینکه موفق به تهیه یک کیلو عسل شود باید مسیری معادل یک دور دور کره زمین پرواز کند و 120 تا 150 بار شهد گل های مختلف را جمع آوری نماید تا موفق به تهیه تنها این مقدار از این محصول شود.
فروشگاه هایی که بصورت اینترنتی در حال فروش انواع عسل هستند، با اینکه مزایای بسیاری نسبت به فروشگاه های سنتی دارند، اما با محدودیت هایی نیز همراه هستند. یکی از این محدودیت ها این است که خریدار دسترسی مستقیم به محصولات ندارد و بیشتر خریداران با ادعا به اینکه نمی توانند ندیده و نشناخته خرید نمایند، از خرید اینترنتی انواع عسل خودداری می کنند.
در این حالت خریداران می توانند برای اینکه از خرید بهترین عسل طبیعی ایران اطمینان حاصل نمایند، تقاضا کنند تا این نمایندگی ها نمونه ای از محصول را برای آنها راسال کنند؛ به این ترتیب می توانند حتی نمونه را به آزمایشگاه برده و از طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنند.
به این طریق این محدودیت ها از میان برداشته شده و خریدار مطمئن خواهد شد که بهترین نوع خرید در ایران خرید اینترنتی می باشد.
مجموعه ایران هانی یکی از فروشگاه های عرضه بهترین عسل طبیعی ایران بوده که در حال خدمت رسانی به خریداران محترم می باشد.