قیمت عسل آویشن کوهی در بازار، در مرکز فروش انواع فراورده های ارگانیک زنبور عسل هفت قابل استعلام است. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با عسل آویشن و خواص آن برای سلامت بدن و یا اطلاع از نحوه سفارش این محصول مقاله زیر را مطالعه نمایید.

قیمت عسل آویشن کوهی

قیمت عسل آویشن کوهی

عسل آویشن یکی از عسل های دارویی طبیعی است. این عسل در دسته ی عسل های تک گل قرار میگیرد. عسل آویشن طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل های طبیعت توسط زنبور عسل است. برای تهیه عسل آویشن طبیعی باید دقت داشته باشید که عسل خام آویشن را تهیه نمایید. عسل خام به عسل طبیعی گفته میشود که پس از برداشت از کندو، حرارت ندیده باشد. برخی از زنبور داران برای جلای بیشتر عسل طبیعی آن را حرارت میدهند، این حرارت باعث از بین رفتن آنزیم ها و بسیاری از مواد مغذی زنده موجود در عسل میشود. عسل طبیعی خام اگر حرارت ببیند بیشت از نیمی از خواص دارویی و ارزش غذایی خود را از دست میدهد. عسل های موجود در بازار به دو دسته ی عسل های طبیعی و عسل های تغذیه ای تقسیم میشوند.

برای اطلاع از قیمت عسل آویشن کوهی شما عزیزان میتوانید با مدیریت فروش مرکز عسل هفت در ارتباط باشید.

عسل طبیعی همان عسلی است که زنبور عسل برای تولید آن از شهد گل ها مینوشد. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی است. عسل طبیعی در طب سنتی، طب اسلامی و حتی در طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه ای همان طور که از نامش پیداست، حاصل دخالت انسان در تغذیه زنبور عسل است. در روند تولید عسل تغذیه ای، زنبور دار به زنبورهای خود شکر میدهد. عسلی که از این شکر حاصل میشود دیگر عسل طبیعی نیست، بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. عسل تغذیه ای فاقد ارزش غذایی و دارویی است و مصرف آن برای سلامت افراد به خصوص افراد دیابتی مضر است.

قیمت عسل آویشن کوهی

خرید عسل آویشن طبیعی

در فرآیند تولید عسل آویشن طبیعی، ابتدا زنبور عسل برای نوشیدن شهد گل های آویشن کندو را ترک میکند. زنبور عسل به کمک خرطوم بلند خود، شهد گل ها را مینوشد و وارد معده ی دوم خود میکند. زنبور عسل دو معده متفاوت دارد که یکی از آن ها مخصوص تولید عسل طبیعی و دیگری مخصوص هضم غذای زنبور است. در معده ی مخصوص زنبور عسل آنزیم هایی وجود دارند که شهد گل های آویشن را به عسل آویشن طبیعی تبدیل میکند. پس از تولید شدن عسل اولیه در معده زنبور عسل، زنبور آن را با خرطوم خود در خانه های شش ضلعی کندوی عسل تزریق میکند. عسل تولید شده هنوز کمی رقیق و آبکی است. زنبور ها به صورت دسته جمعی بالای عسل بال میزنند و باعث خروج آب اضافه از درون عسل میشوند. عسل غلیظ شده اکنون آماده ی مصرف است. زنبور های عسل روی این عسل را با لایه ای از جنس موم میپوشانند تا مانع ورود آلودگی به درون عسل شود.

برای خرید عسل آویشن طبیعی شما عزیزان میتوانید به لینک فروشگاه مرکز عسل هفت مراجعه نموده و یا با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.