سایت فروش ژل رویال طبیعی در فروشگاه مرکزی عسل هفت در حال فعالیت است. در این صفحه با خواص ژل رویال و نحوه تولید آن آشنا میشوید. ژل رویال مهم ترین محصول زنبور عسل است. خواص ژل رویال حتی از خواص عسل نیز بیشتر است. با ما همراه باشید.

سایت فروش ژل رویال

خرید و فروش ژل رویال

ژل رویال یک ماده ارگانیک است که از غدد زنبور عسل منشا میگیرد.روی سر زنبور عسل یک جفت غده با نام غدد هیپوفارنکس است.

ژل رویال یک ماده ترش و به همراه بویی تند است.ژل رویال رنگی روشن مایل به سفید دارد.جالب است بدانید ژل رویال به مرور زمان از سفید به زرد تغییر پیدا میکند.بنابراین ژل رویال تازه رنگی سفید دارد.ژل رویال یک ترشح پروتئینی است.روی ژل رویال آزمایش های مختلفی انجام شده است.

ژل رویال دارای خواص بیشماری است.اگر بخواهیم در یک بند خواص ژل رویال را خلاصه کنیم.تنها میتوان به برجسته ترین آنها اشاره کرد.در ادامه با خواص ژل رویال اشنا میشوید.

سایت فروش ژل رویال

قیمت هر گرم ژله رویال

به ژل رویال غذای ملکه نیز گفته میشود.نام های دیگر ژل رویال عبارتند از شاه انگبین، ژله سلطنتی، شیر زنبور عسل و ژل شاهانه.ژل رویال غذای همیشگی ملکه زنبور عسل است.ملکه تا پایان عمر از ژل رویال تغذیه میکند.به همین علت ملکه طول عمری جند برابر دارد.

ملکه قدرت جنسی بالایی را با مصرف ژل رویال پیدا میکند.گونه ای که چندین هزار تخم را در محیط کندو میگذارد.زنبور ملکه جثه ای سه برابر دیگر زنبور ها دارد.این مثال برای اثبات خواص ژل رویال آورده شده است.خبر خوش اینکه ژل رویال همین اثرات را بر انسان نیز میگذارد.

سایت فروش ژل رویال

خرید ژل رویال اصل

برداشت ژل رویال نیازمند دقت بالایی است.برای تولید ژل رویال زنبور دار یا متخصص زنبورداری، عبور ملکه در شانهای کندو را محدود و کنترل میکند.بدین شکل ملکه تنها در خانه هایی تخم ریزی میکند که زنبور دار مشخص میکند.

برداشت ژل رویال به آهستگی و با تخصص انجام میشود.ژل رویال نسبت به سایر محصولات زنبور عسل گران تر است.دلیل گران بودن ژل رویال تولید محدود آن است.در کندو ژل رویال کمترین مقدار تولید شده را دارد.ژل رویال خارج از کندو فاسد میشود.

در داخل محیط کندو ژل رویال دچار فاسد شدن نمیشود.در خارج از دمای یخچال یا فریزر ژل رویال فاسد شده و ارزش غذایی ندارد.این محصول در محفظه های مخصوصی که دمای آنها مناسب و دمای یخچال است به سراسر کشور ارسال میشود.

سایت فروش ژل رویال

خواص ژل رویال

ژل رویال حاوی انواع پروتئین، کربوهیدرات ها و آمینواسید های آزاد است.ژل رویال ویتامین ها و مواد و عناصر معدنی را در خود دارد.ژل رویال حتی از گوشت و فراورده های بیشتر مقوی و انرژی زاست.

آسم یکی از بیماری هایی است که ژل رویال آنرا بهبود میبخشد.ژل رویال از بروز پوکی استخوان جلوگیری میکند.ژل رویال از آلزایمرو پیری زودرس جلوگیری میکند.مصرف ژل رویال باعث افزایش تعداد گلبولهای خون میشود.

از این طریق کم خونی را درمان میکند.ژل رویال دستگاه ایمنی را قوی تر از همیشه میکند.ژل رویال کلاژن پوست را کاهش میدهد و پوست را محکم و جوان میکند.ژل رویال برای درمان بیماری های عفونی به کار میرود.

سایت فروش ژل رویال

طریقه مصرف ژل رویال

بهترین طریقه مصرف ژل رویال استفاده از آن به صورت زیر زبانی است.درست مثل یک قرص زیر زبانی یک گرم ژل رویال را زیر زبان قرار دهید و اجازه دهید تا از طریق بزاق جذب شود.عده ای با طعم ترش ژل رویال مشکل دارند.برای این دسته از افراد،مصرف ژل رویال را به همراه عسل پیشنهاد میکنیم.ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی، خواص این دو محصول را چند برابر میکند.

سایت فروش ژل رویال

سایت فروش ژل رویال طبیعی

مرکز عسل هفت عرضه کننده ژل رویال در بسته بندی های عمده و جزئی است.برای سفارش محصول با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.