عسل رایحه خوانسار شرکتی است که با ساخت طبیعی ترین عسل ها و فرآورده های آن که از زنبور های کوهستان به وجود می آید، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
شرکت رایحه خوانسار یا عسل صحت در دهه ی 20 و در حوزه ی ساخت انواع فرآورده های عسل تاسیس شد و در سال 1393 برند جدیدی تحت عنوان گلبوته را به بازار عرضه نمود که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.
این شرکت انواع عسل طبیعی ارگانیک، با موم و بدن موم، عسل تک گل و چند گیاه، ژل رویال، گرده زنبور عسل، بره موم و … را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند که جایگاه مناسبی را در بین رقبای خود به دست آورده. همچنین شرکت عسل خوانسار با فعالیت بی وقفه ی خود در طی این سالیان توانسته افتخارات زیادی را به دست آورد و لوح های تقدیر فراوانی را کسب کند.
شرکت عسل خوانسار عسل تولید شده را از دل کوهستان های ایران به دست می آورد که دارای بهترین کیفیت می باشد و پس از مراحل مختلف، این عسل باکیفیت را به مشتریان عرضه می کند.
شرکت عسل خوانسار در بعضی از نقاط ایران مانند: تهران، مشهد، یزد، ورامین، همدان و کرمانشاه نمایندگی هایی را تاسیس کرده و در شهر های تهران، اصفهان، قم، الیگودرز، اراک، مشهد، دلیجان و قزوین دارای فروشگاه های محصولات خود می باشد.