آیا می دانید عسل هایی که با نام عسل بهاره طبیعی در کشور به تولید می رسند، چه زمان باید برداشت شوند تا دارای کیفیت مناسب و مرغوبی باشند؟
عسل تاثیری بسیار ملموس بر داشتن خوابی با کیفیت و نیروبخش دارد. به همین سبب افرادی که با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کنند می توانند با مصرف عسل طبیعی قبل از خواب تا حد زیادی این مشکل را رفع کنند.
حتما در هنگام خرید انواع عسل طبیعی، نام عسل بهاره را شنیده اید. این محصول به دلیل اینکه از گل ها و گیاهانی که در فصل بهار روییده اند و زنبورعسل با تغذیه شهد آنها اقدام به تولید عسل کرده است و همچنین به دلیل اینکه در فصل بهار برداشت می شوند به این نام خوانده می شوند.
زمان مناسب برداشت عسل های بهاره طبیعی که در نقاط مختلف به تولید می رسند، معمولا در تیر و خرداد ماه است. البته مناطق گرمسیری که بهار زودرس تر و گرم تری دارند، برداشت عسل بهاره خود را زود تر هم انجام می دهند.
برداشت عسل های مختلف در زمان مناسب خود باعث خواهد شد تا هم زنبوردار عسل بیشتری برداشت کند و هم اینکه عسل برداشت شده دارای رطوبت خوب و قابل قبولی باشد.
خریدارانی که می خواهند تا بهترین و مرغوبترین نوع عسل را خریداری نمایند، می توانند با مجموعه ایران هانی در ارتباط بوده و خرید خود را انجام دهند.