به دلیل کمیاب بودن ژل رویال در کشور، قیمت این محصول به صورت هر گرم محاسبه می شود. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که خواص بی نظیری که ژل رویال دارد توجیه کننده قیمت آن است.
ملکه در داخل کندو تنها کسی است که از اولین روز عمر خود تا آخرین آن، از ژل رویال تغذیه می کند و همین امر هم باعث می شود تا ملکه بتواند روزانه میزان زیادی تخم ریزی داشته باشد و همچنین طول عمرش چند برابر سایر زنبور های کندو باشد.

خواص ژل رویال
برای انسان شاید تا این حد نباشد؛ اما می توان آن را برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این اگر خواهان عمری طولانی همراه با سلامتی هستید، مصرف ژل رویال بهترین پیشنهاد ما به شما خواهد بود.
اگر برای خرید این محصول اقدام کرده باشید می دانید که قیمت این محصول به ازای هر گرم اعلام شده و فروش آن هم به صورت گرمی انجام می شود.
البته این امر نشان دهنده اهمیت و ارزش بالای این محصول هم بوده و نشان می دهد که ژل رویال محصولی کمیاب و ارزشمند به شمار می آید.
در صورتی که قصد خرید انواع مختلف ژل رویال را با بهترین کیفیت دارید، می توانید از طریق راه های رتباطی زیر و تماس با مجموعه عسل ایران موفق به انجام خرید خود شوید.