درست است که مصرف کنندگان ایرانی، چندان به مصرف گرده گل علاقه ای ندارند؛ اما دلیل این بی علاقگی بدون شک عدم اطلاع این افراد از خواص دارویی این محصول است.
کشور ما به دلیل نوع پوشش گیاهی منحصر به فردی که دارد، بهترین نوع گرده گل را به تولید می رسانند. به همین سبب هم توصیه می شود در خرید خود حتماً نوع ایرانی این محصول را در اولویت قرار دهید.
اما متأسفانه مصرف کنندگان ایرانی به دلیل داشتن اطلاعات بسیار کم در زمینه خواص دارویی این محصول، چندان که باید و شاید به این محصول توجه نمی کنند.
از جمله خواص دارویی گرده گل می توان به تأثیر گرده گل در درمان بیماری هایی مانند پروستات، ناتوانی جنسی، بیماری های اعصاب، خواص آنتی بیوتیکی این محصول و تأثیر آن بر روی زیبایی پوست اشاره کرد.
درباره هر کدام از این خواص می توان تا مدت ها صحبت کرد. اما ما آنها را به صورت فهرست وار عنوان کردیم تا در صورتی که قصد دارید تا از گرده گل ایرانی استفاده ببرید، با مصرف آن خودتان به اصل بودن این ادعا پی ببرید.
اما برای اینکه بتوانید بهترین نوع گرده گل ایرانی را خریداری کنید، می تواند فقط با یک تماس با مجموعه عسل ایران موفق به انجام خرید خود شوید.