بره موم ماده ای است بسیار مشابه موم عسل، با این تفاوت که از ترشح صمغ و رزین برگ ها و تنه درختان ایجاد می شود. برای آگاهی از خواص و کاربرد های آن با ما همراه باشید.
بره موم دارای مصارف بسیار زیادی در صنایع پزشکی، آرایشی و مواد غذایی می باشد که در این جا به طور اختصاری به شما توضیح داده می شود.

خواص پزشکی بره موم

از آنجایی که بره موم دارای اثرات دارویی ضد باکتری، ضد قارچ و انگل می باشد، جهت از بین بردن پوسیدگی های دندان، درمان آفت های دهان، تقویت سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارای کاربردهای بیولوژیک فراوانی از جمله ضد درد، ضد التهاب، ضد عفونت، درمان بیماری های مفصلی، استحکام رگ ها و ترمیم بافت های همبند می باشد.

کاربرد های آرایشی

در ساخت انواع کرم های ضد جوش، ضد حساسیت، کرم های ترمیم کننده و بازسازی کننده زخم ها و جراحات و جهت بی حسی های موضعی و کاهش سموم استفاده های فراوانی از این ماده دارویی می گردد.

کاربرد در صنایع غذایی

بره موم با خواص ضد عفونی کنندگی خود مانع از انتشار رشد عوامل بیماری زا در مواد غذایی می گردد. از این مزیت در بالا بردن ماندگاری و طول عمر مواد غذایی مانند گوشت ماهی استفاده های زیادی می شود. افزودن بره موم به رژیم غذایی طیور باعث افزایش وزن و تخم گذاری در آن ها خواهد شد.
برای تهیه بهترین نوع بره موم خالص گیاهی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.