خرید کپسول بره موم عسل بصورت اینترنتی و یا تماس تلفنی با مدیر فروش شرکت عسل هفت امکان پذیر می باشد. شما می توانید این ماده را به راحتی و در منزل سفارش دهید.

بره موم از تولیدات زنبورعسل است که حالت خمیری شکل و چسبنده دارد. این ماده یک آنتی اکسیدان طبیعی به حساب می آید و استفاده هایی دارویی و درمانی نیز دارد. رنگ بره موم می تواند سبز، قهوه ای و یا بین این دو رنگ متغیر باشد که بستگی به منطقه و نژاد زنبورعسل دارد.

بره موم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در درمان سرطان روده و معده نیز موثر می باشد.این ماده را می توان به طور مستقیم جوید و یا پودر و کپسول آن را مصرف کرد.در نوشته زیر درباره کپسول بره موم اطلاعاتی در اختیار خریداران محترم قرار می دهیم.

برخی از خواص بره موم

  1. موثر در برطرف سازی کرم روده و معده
  2. موثر در بهبود کولیت
  3. تقویت سیستم ایمنی بدن
  4. کاهنده چربی و فشارخون
  5. تقویت دستگاه گوارش و موثر در بهبود سرطان این دستگاه
  6. برطرف سازی انگل

و خواص دیگری که در این نوشته ذکر نکردیم

خواص بره موم

نحوه تولید کپسول بره موم

برای تولید کپسول بره موم، ابتدا بره موم طبیعی را به صورت عصاره الکلی درآورده یا به عبارتی عصاره بره موم گرفته می شود. در مرحله بعدی این عصاره الکلی با روش های خاصی به پودر تبدیل شده و پودر بره موم به دست می آید. پس از به دست آمدن پودر آن را درون کپسول های ۱۰۰۰ میلی گرمی ریخته و این کپسول ها را در بسته بندی های ۹۰ عددی به خریداران محترم عرضه می کنند.

نحوه تولید بره موم

برای خرید کپسول بره موم فقط کافیست با ما تماس بگیرید. شرکت عسل هفت علاوه بر کپسول،قرص بره موم را نیز به فروش می رساند.

rating
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)