عسل اکالیپتوس عسلی است با مزه ناپسند ولی بسیار کمیاب، که نوع اصل و خالص آن با خواص بسیار پزشکی و قیمت مناسب آماده فروش گشته است.
در طب سنتی اکالیپتوس را به عنوان داروی ضد بیماری سل ریوی به کار می برند. با وجود این، به واسطه خواص ضد سلی که دارد و تجویز های نسبتا موثر، برخی ها از آن تعریف کرده اند و برخی، برعکس معتقدند که در بیان خواص آن ها راه اغراق پیش گرفته اند.
زنبور گل های درشت تک آذین آن را با پرچم های جفتی که بویژه در نواحی معتدل می روید می مکد. روغن جوهر اکالیپتوس و دیگر مواد پزشکی نه تنها در گل ها بلکه در برگ ها هم وجود دارند، و بنابراین می توان فهمید اهمیت نسبت داده شده به خواص پزشکی این عسل چقدر اساسی است.

قیمت عسل اکالیپتوس اصل

قیمت عمده عسل اکالیپتوس

عسل اکالیپتوس یکی از عسل های تک گل طبیعی است. این عسل طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل های گیاه شوید است و تمام خواص گیاه شوید را در خود دارد. در بازار عسل ایران ، عسل ها به دو دسته ی عسل های تغذیه ای و عسل های طبیعی تقسیم میشوند. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که برای تولید آن، زنبور عسل تنها از شهد گل های طبیعت تغذیه کرده باشد. در فرآیند تولید عسل های طبیعی، انسان در تغذیه زنبور عسل دخالتی نمیکند. عسل طبیعی از نظر غذایی  و دارویی دارای ارزش قابل توجهی است. از عسل طبیعی در طب سنتی، طب اسلامی و طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها مانند سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه همان گونه که از نام آن پیداست، حاصل دخالت انسان در تغذیه زنبور عسل به هنگام تولید عسل است. در فرآیند تولید عسل تغذیه ای زنبوردار به زنبور عسل شکر میدهد. عسلی که زنبور عسل با خوردن شکر تولید میکند، دیگر عسل طبیعی نیست بلکه عسل تغذیه ای است و ارزش غذایی و دارویی ندارد. ساکارز موجود در عسل تغذیه ای بیشتر از عسل طبیعی است و مصرف آن برای افراد دیابتی سم است.

برای اطلاع از قیمت عمده عسل اکالیپتوس طبیعی روی لینک آن کلیک نموده و یا با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل های تک گل و چند گل تقسیم میشوند. عسل های تک گل از یک نوع شهد غالب تشکیل میشوند. شهد غالب به شهدی در عسل طبیعی گفته میشود که مقدار آن در عسل از بقیه ی شهد های موجود در عسل طبیعی بیشتر است. عسل طبیعی تک گل تنها از یک شهد تشکیل نشده است. شهد های متفرقه ای نیز در عسل تک گل وجود دارند که چون مقدارشان ناچیز است در نظر گرفته نمیشود. یکی از نمونه های عسل تک گل، عسل اکالیپتوس طبیعی است که شهد غالب در آن مربوط به گیاه اکالیپتوس است. عسل های چند گل از چند نوع شهد با مقادیر نسبتا برابر تشکیل شده است. به عسل های چند گل، اصلاحا عسل چند گیاه و عسل چهل گیاه نیز گفته میشود. این عسل ها مجموعه ای از خواص دارویی انواع گیاهان طبیعت هستند.

قیمت عسل اکالیپتوس اصل

فروش عسل خام

فروش عسل خام طبیعی در مرکز عسل هفت با ضمانت نامه آزمایشگاه و قیمت مناسب صورت میگیرد. عسل خام به عسلی گفته میشود که بعد از برداشت از کندوی عسل، حرارت ندیده باشد. عسل خام دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده بسیار مفیدی است که در مجاورت حرارت بسیاری از آن ها از بین میروند. به عبارتی دیگر، عسل خام در اثر حرارت بیش از نیمی از خواص دارویی و ارزش غذایی خود را از دست میدهد. بنابراین در هنگام خرید عسل طبیعی دقت کنید که عسلی که تهیه میکنید حتما خام باشد.

قیمت عسل اکالیپتوس اصل

خواص عسل اکالیپتوس

عسل اکالیپتوس طبیعی دارای اثرات ضد باکتریایی است. مصرف ان عسل طبیعی به درمان سرماخوردگی کمک میکند. این عسل طبیعی باعث درمان عفونت های دستگاه ادراری میشود. مصرف عسل طبیعی اکالیپتوس باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. زیرا این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. مصرف عسل اکالیپتوس به درمان اختلالات دستگاه گوارشی کمک میکند. عسل اکالیپتوس دارای خاصیت ضد سرطان است. طبع عسل اکالیپتوس گرم است. این عسل طبیعی منبع انواع ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن است. عسل اکالیپتوس طبیعی دارای خواص ضد التهابی است و باعث کاهش تب میشود.