خرید و فروش بره موم سبز خام در مرکز عسل هفت با تخفیف ویژه انجام میشود. برای آشنایی با محصول بره موم و فرآورده های جانبی آن و خواصی که برای سلامت بدن دارد، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

خرید بره موم سبز

فروش بره موم سبز

بره موم یکی از محصولات جانبی زنبور عسل است. این ماده خمیری شکل است و بویی مطبوع دارد. طعم بره موم به ترکیبات درون آن بستگی دارد. به بره موم چسب زنبور عسل نیز گفته میشود. بره موم قیمتی بیشتر از عسل طبیعی دارد. زیرا خواص دارویی بره موم از عسل طبیعی بیشتر است. بره موم کمتر از عسل شناخته شده میباشد. بره موم تشکیل شده از صمغ، گرده گل و موم عسل است.

در بازار بره موم به رنگ های قهوه ای، سبز و سیاه دیده میشود. رنگ بره موم تا حد زیادی به رنگ صمغ تشکیل دهنده آن بستگی دارد. مرغوب ترین نوع بره موم، بره موم سبز رنگ است. بره موم دارای خاصیت شکل پذیری است. بره موم در دمای بالا نرم و حالت پذیر و در دمای پایین سخت و شکننده است . این خاصیت بره موم به دلیل وجود موم عسل در آن است.

بره موم زنبور عسل در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. بره موم در کندو به عنوان ماده ضد عفونی کننده کاربرد دارد. همچنین از بره موم به عنوان سیمانی برای پر کردن درز ها و شکاف های کندو استفاده میشود. بره موم به کمک تله بره موم از کندوی عسل برداشت میشود. تله بره موم یک تخته پر از منفذ  و شکاف است که زنبوردار آن را درون کندو قرار میدهد. زنبورها بر اساس غریزه خود تخته را با بره موم پر میکنند. سپس بعد از پر شدن تله از بره موم، زنبور دار آن را از کندو خارج کرده و بره موم را از روی آن برداشت میکنند.

فروش بره موم خام

خرید بره موم خام

در بازار دو نوع بره موم یافت میشود. نوع اول بره موم خام است که همان بره مومی است که از کندوی عسل برداشت میشود. نوع دوم بره موم فرآوری شده است که از فرآوری شدن بره موم خام به دست می آید. بره موم خام ممکن است همیشه ناخالصی هایی در خود داشته باشد و همچنین برای دستگاه گوارشی نیز قابل جذب نیست. بره موم خام اغلب به صورت جویدنی مصرف میشود. این ماده معمولا به عنوان ماده اولیه برای ساخت و تولید دارو مورد استفاده قرار میگیرد.

بره موم خام مولکول های درشتی دارد که برا سیستم گوارشی قابل جذب نیست. اما در فرآیند فرآوری بره موم مولکول های درشت بره موم به مولکول های کوچکتر میشکنند و قابل هضم می شوند. بنابراین بره موم فرآوری شده همان بره موم خام با همان خواص است با این تفاوت که کاملا خالص است و برای بدن قابل جذب میباشد. از بره موم های فرآوری شده میتوان به عصاره بره موم، پودر بره موم و کپسول بره موم اشاره کرد.

بره موم دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است. این ماده به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. بره موم ضد میکروب است و از رشد تومور در بدن جلوگیری میکند. بره موم برای روده مفید است و کولیت روده را درمان میکند. مصرف بره موم برای رحم مفید است و باعث بهبود عملکرد ریه ها میشود. بره موم باعث التیام سریع زخم ها میشود.مصرف بره موم به درمان عفونت در بدن کمک میکند. بره موم باعث کنترل سرطان و درمان سینه پهلو و نقرص است. مصرف بره موم زخم معده را درمان میکند. بره موم بیماری های ریوی را بهبود میبخشد و ویروس های معده را درمان میکند. برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.