خوشبختانه خرید و یا فروش کتاب و سی دی های آموزش زنبورداری در این مرکز روندی سریع و به روزی دارد و ارسال ها به کل کشور قابل انجام می باشد.
یار مهربان شما کیست؟ این یار با چه زبانی با شما سخن می گوید؟
کتاب یار مهربانی است که همیشه در دسترس بوده است. اما گاهی نیاز است که یار شما در برخی مشاغل و حرفه ها کامل و جامع باشد. این که کتاب های کوچک، توضیحاتی مختصر و مفید و اجمالی بدهند، برای آموزش یک حرفه کافی نخواهد بود.
سی دی هم لوح فشرده ای است که مدت ها است انواع مختلف آن در فروشگاه ها قابل خرید بوده و آموزش ها را برای شما آسان کرده است. در زنبورداری هم وقتی در آغاز راه هستید دوستی را می خواهید که با زبان بی زبانی کلیه اطلاعات جامع و به روز را به شما ارائه دهد. کتاب می تواند یک یار همیشگی برای این منظور باشد.
در این شرکت هم کتاب و هم سی دی آموزش زنبورداری تدارک دیده شده تا بتوانید در زمانی کوتاه اطلاعات اصلی و لازم را پیدا کنید. خرید یا فروش کتاب ها و سی دی های آموزشی اصولاً در مراکز حرفه ای انجام می پذیرد.
شرکت عسل هفت یکی از این مراکز می باشد که انواع مختلف کتاب و سی دی های مربوط به حرفه زنبورداری را به فروش رسانده و به این ترتیب کمک بزرگی در راستای آموزش زنبورداران مبتدی خواهد بود.