خرید گرده گل با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه اینترنتی عسل هفت امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و خواص آن برای سلامتی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

خرید گرده گل

فروش اینترنتی گرده گل طبیعی

گرده گل فرآرورده جانبی زنبور عسل است که از روی پرچم گل ها جمع آوری میشود. زنبور عسل گرده گل را به کمک پاها و پرزهای بدن خود از روی پرچم گل ها جمع آوری میکند و در کیسه های گرده قرار میدهد. جمع آوری گرده گل توسط زنبور عسل به گرده افشانی گیاهان نیز کمک میکند.

گرده گل یک غذای کامل محسوب میشود. این محصول از نظر ارزش غذایی با گوشت و تخم مرغ قابل مقایسه است. گرده گل خاصیت دارویی قابل توجهی نیز دارد. در طب سنتی از گرده گل به عنوان دارو برای درمان برخی از بیماری ها استفاده میشود.

گرده گل طبیعی به کمک وسیله ای به نام تله گرده گیر یرداشت میشود. تله گرده گیر یک توری با منافذ بسیار است که عمدتا در ورودی کندوی عسل نصب میشود. زنبور عسل از این منافذ عبور میکند و گرده گل در پشت آنها گیر میکند. زمانی که گرده گل کافی در پشت تله به دام افتاد زنبوردار گرده گل را برداشت میکند.

گرده گل برداشت شده دارای رطوبت است و نمیتوان در مدت طولانی آن را نگه داشت. به همین دلیل زنبورداران گرده گل را خشک میکنند. خشک شدن گرده گل به کمک دستگاهی به نام دستگاه خشک کن صورت میگیرد. گرده گل خشک شده در مدت زمان طولانی قابل نگهداری است.

گرده گل به همراه عسل طبیعی غذای اصلی زنبورهای عسل است. به همین علت زنبور ها گرده گل را در خانه های شش ضلعی کندو دخیره میکنند تا بعد آن را مصرف کنند. روی گرده گل ذخیره شده را زنبور ها با لایه ای از عسل میپوشانند. این لایه باعث تازه ماندن گرده گل تا زمان مصرف میشود.

خرید گرده گل

خرید گرده گل با قیمت مناسب

گرده گل در فصل های زمستان و پاییز در طبیعت کم یاب میشود. زنبورداران همیشه مقداری گرده گل ذخیره برای این شرایط را دارند تا در اختیار جمعیت کندو ها قرار دهند. گاهی با وجود اینکه گرده گل کافی در کندو وجود دارد باز هم در جمعیت زنبور عسل کندو نشانه هایی از سوء تغذیه دیده میشود.

دلیل وجود سوء تغذیه در این مورد کمبود گرده گل نیست بلکه نامرغوب بودن گرده های گل است. گاهی زنبور عسل به جمع آوری گرده گل های نامرغوب میپردازد. گرده گل نامرغوب به گرده گلی گفته میشود که از مواد مغذی بسیار کمی برخوردار است.

گرده گل به عنوان چاشنی به همراه غذا قابل استفاده است. مصرف گرده گل به همراه سالاد و ماست نیز امکانپذیر است. برای عده ای جویدن گرده گل به یک عادت تبدیل شده است اما افرادی هستند که طعم گرده گل خام را دوست ندارند. برای این افراد استفاده از مخلوطی از گرده گل و عسل را پیشنهاد میکنیم.

مصرف گرده گل باعث افزایش انرژی و تقویت بدن میشود. گرده گل نرم کننده پوست است و سیستم تنفسی را تقویت میکند. گرده گل حساسیت را درمان میکند و باعث درمان اعتیاد میشود. مصرف گرده گل باعث تقویت سیستم قلب و عروق میشود.

مصرف گرده گل مشکلات مربوط به غده پروستات را درمان میکند. این محصول سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. درمان دیابت یکی دیگر از خواص گرده گل است. گرده گل مشکلات نازایی را درمان میکند. گرده گل سیستم گوارشی را تقویت میکند.

مصرف گرده گل به درمان حساسیت کمک میکند. این محصول سرشار از پروتئین، ویتامین، اسید های چرب و مواد آلی و معدنی لازم برای بدن است. برای سفارش محصول با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.