برای خرید بهترین نوع ژل رویال صادراتی از طریق سایت ایران هانی با ما در تماس باشید و این ماده مغذی که طبق استاندارد های روز دنیا جمع آوری شده در اسرع وقت با رعایت کامل اصول بهداشتی که مانع از فساد آن می گردد تحویل بگیرید.
ژل رویال از نظر ساختار فیزیکی یک ماده ژل مانند به رنگ سفید تا کرم، چسبناک، با بوی ویژه که در ترکیب با آب کمی کف تولید می کند و پی اچ آن اسید می باشد. از لحاظ ساختار شیمیایی ژل رویال در بر دارنده مواد زیر می باشد:
آب، کلاژن، پروتئین، اسید های امینه ضروری، اسید های چرب مفید، اسید استیل کولین، و مواد معدنی منجمله آهن، فسفر، کلسیم، و ویتامین های گروه ب ، آ، سی و ای.
ژل رویال با داشتن خاصیت میکروب کشی توان مقابله با باکتری ها و عوامل مولد بیماری هایی از جمله: استافیلوکوکوس، اشرشیا، سالمونلا، و همچنین عوامل ویروسی که مشکلات تنفسی را ایجاد می کنند را داراست. همچنین پروتئین ریالسین موجود در آن توانایی مبارزه با انواع باکتری های گرم مثبت را دارد. اسید استیل کولین نیز باعث بهبودی روند پیام رسانی سیستم عصبی شده و از بیماری هایی همچون آلزایمر و فراموشی ممانعت می کند و توان فکری را در افراد افزایش می دهد.